Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vundet freelancer opgave, men kan ikke skrive til udbyder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har budt ind på en opgave som alm. medlem af Amino, og nu vundet opgaven... Det er jo i sig selv fint nok !

Men kan det virkelig passe at jeg på ingen måde kan komme i kontakt med udbyder af opgaven, uden at skulle købe et Plus abonnement først ?

På forhånd tak...

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se om du kan sende en intern email gennem amino - og derigennem angive din email, navn og telefon. Det er vist en kendt sag, at Amino lokker med gratis profiler... og gratis det ene og andet. Når det kommer til stykket skal man betale.  Jeg har selv lagt freelance-opgave ud på en begrænset opgave på freelance-bases.. Det er gratis og alt er fint - opgaven submittes - og man glæder sig spændt på, at få ansøgere til freelance-opgaven, som jo er gratis iflg Amino selv. Det er så en overraskelse, at man efter 2-3-4 dage bliver præsentateret for en regning - for et produkt, som Amino reklamerer med er gratis.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I denne sammenhæng er det gratis at skrive når man har vundet en opgave. Med hvorfor du ikke kan er et godt spørgsmål

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har Adblocker installeret, kan det være årsagen til at du ikke kan se knappen til at skrive privat til andre brugere.

Prøv at slå der fra på brugerens side, så bør knappen komme frem. Så kan du slå det til igen efter du har skrevet til ham.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)