Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For sent....eller....?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 62
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er meget ny i det her regnskabs-halløj, så håber nogen kan hjælpe. Jeg har 13/7 SIDSTE ÅR, købt noget til min virksomhed, som jeg kan trække fra i skat, men jeg har glemt at opgive det (hedder det mon det Wink), da jeg egentlig ikke troede det ku trækkes fra. Mit spørgsmål er så, om det er for sent, og momsen er gået tabt, eller kan jeg sagtens nu lægge en gammel kvittering ind i mit regnskab?  Har sådan noget en forældelsesfrist?

Vh Louise

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:45

Det hedder, at du har glemt at bogføre det :-) Det er så dérved, at du ikke har fået momset korrekt, men det kan "efterangives", som det hed i gamle dage. Nu hedder det åbenbart "ændring/genoptagelse". Du kan se lidt her: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1898567. Det var lidt bøvlet, sidst jeg gjorde det, især hvis du skal ændre årsregnskab for et egentligt selskab. Det kan sagtens lade sig gøre, men jeg ville nok lade det ligge, hvis det er små penge.

Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 62
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 23:50

Nå ja, bogføre det Big Smile tak for svar og link, læser lige lidt, og ser om det er for bøvlet. Det er ca 1700,- så ikke det vilde, men alligevelConfused

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)