Må indrømme jeg har haft utrolig mange issues med pagespeeden. Kører med en (shared) hosting løsning - dog hos SiteGround med deres største pakke. Har oplevet på pingu og gmetrix at jeg har en ret langsom load. Selvom jeg har cached, bruger CDN, minifyed osv. så har jeg stadig issues med pageload. Er det noget du er skarp til? Fordi kunne god tbruge en hjælpende hånd på den front :-)
Må indrømme jeg har haft utrolig mange issues med pagespeeden. Kører med en (shared) hosting løsning - dog hos SiteGround med deres største pakke. Har oplevet på pingu og gmetrix at jeg har en ret langsom load. Selvom jeg har cached, bruger CDN, minifyed osv. så har jeg stadig issues med pageload. Er det noget du er skarp til? Fordi kunne god tbruge en hjælpende hånd på den front :-)
Jeg kan godt tage et kig på det hvis du sender mig en email på lucas@hosting4real.net - så ser vi hvad der kan gøres for at turbo-charge den
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Tusind tak for rosen og din bestilling :-)) Det varmer godt nok mit hjerte at høre! Jeg har satset ALT på at skabe den her skraber, og lagt hele hjertet i det igennem hele processen! Derfor betyder det utroligt meget for mig, at høre vi deler samme begejstring omkring barberingen.