Hej Amino-brugere, Jeg er 36 år - mand - bor i hus i storkøbenhavn sammen med min kone og datter. For 3 år siden åbnede jeg en bankfilial i storkøbenhavn - filialen er en del af en mindre dansk bank. Vi startede med 0 kunder og nul på alle balancetal, så udfordringen handlede ret meget om at skaffe nye kunder og etablere et netværk. Idag står jeg med en forretning med 7 medarbejdere, fornuftig udvikling på nøgletal og alt tyder på at den tilfredsstillende udvikling fortsætter. Men jeg vil videre - jeg vil være selvstændig. Hvorfor så det? Primært fordi jeg vil tage alle beslutninger selv, gerne i samarbejde med en eller 2 andre - men ikke længere sammen med 15-20 andre ledere. Men også fordi jeg har et personligt drive og føler mig overbevist om at "min egen virksomhed" vil blive en succes. Hvad kan jeg: * Jeg er en dygtig kundemand - god til at skabe og vedligeholde kontakter * Jeg har et godt drive og en vilje til at yde det maksimale for at opnå succes * Jeg har arbejdet med erhvervskunder i snart 10 år - så jeg ved en del om hvordan virksomheder kan drives og ikke mindst hvordan de ikke skal drives. * Jeg kan tilføre "det rigtige" projekt kapital - jeg har styr på min privatøkonomi og en pæn positiv formue * Jeg har en positiv grundholdning og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger Hvad vil jeg: * Have kontakt med en person som har en god forretningside og behov for at have mig med som ejer * Have gode råd om hvordan jeg kommer videre enten med min nuværende karierre eller som selvstændig Jeg glæder mig meget til at høre fra jer VH Filialdirektøren
|
Nice..