Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Filialdirektør søger nye udfordringer

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg er 36 år - mand - bor i hus i storkøbenhavn sammen med min kone og datter.

For 3 år siden åbnede jeg en bankfilial i storkøbenhavn - filialen er en del af en mindre dansk bank. Vi startede med 0 kunder og nul på alle balancetal, så udfordringen handlede ret meget om at skaffe nye kunder og etablere et netværk.

Idag står jeg med en forretning med 7 medarbejdere, fornuftig udvikling på nøgletal og alt tyder på at den tilfredsstillende udvikling fortsætter. Men jeg vil videre - jeg vil være selvstændig. Hvorfor så det?

Primært fordi jeg vil tage alle beslutninger selv, gerne i samarbejde med en eller 2 andre - men ikke længere sammen med 15-20 andre ledere. Men også fordi jeg har et personligt drive og føler mig overbevist om at "min egen virksomhed" vil blive en succes.

Hvad kan jeg:

* Jeg er en dygtig kundemand - god til at skabe og vedligeholde kontakter

* Jeg har et godt drive og en vilje til at yde det maksimale for at opnå succes

* Jeg har arbejdet med erhvervskunder i snart 10 år - så jeg ved en del om hvordan virksomheder kan drives og ikke mindst hvordan de ikke skal drives.

* Jeg kan tilføre "det rigtige" projekt kapital - jeg har styr på min privatøkonomi og en pæn positiv formue

* Jeg har en positiv grundholdning og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger

Hvad vil jeg:

* Have kontakt med en person som har en god forretningside og behov for at have mig med som ejer

* Have gode råd om hvordan jeg kommer videre enten med min nuværende karierre eller som selvstændig

Jeg glæder mig meget til at høre fra jer

VH Filialdirektøren 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:24

Nice..

Fra 5500 Middelfart
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:50

Hej med dig!

Umiddelbart syntes jeg at du har skrevet et spændende indlæg. Jeg har selv efterlyst samarbejdspartnere i en et indlæg af 31.12.2007 men har til min store overraskelse endnu ikke modtaget henvendelser. Jeg er nysgerrig efter at vide lidt om hvilke brancher du er interesseret i, da jeg mener at det er interessen som skal være den drivende faktor. Jeg er nu igang med et større projekt vedr. hjælpestoffer til levnedsmiddelindustrien, men har udover dette masser af andre idéer. Jeg ser frem til at høre fra dig!

Mvh/CarstenS

Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:11
Til filialdirektøren og andre

I det jeg i dag driver virksomhed fra Kolding og er under opstart af et nyt firma kunne jeg rigtig godt bruge en samarbejdspartner som meget gerne må være lidt af min modsætning og det fornemmer jeg lidt du er ud fra dit indlæg.

Hvis det har interesse er du meget velkommen til at skrive en mail til mig på impune@stofanet.dk hvorefter jeg vil kontakte dig.

Der er stiftet firma (Du vil komme med i hele belsutningsprocessen, planlægning, strategier etc.). Jeg er kun interesseret i en seriøs henvendelse og sammen skulle vi gerne kunne bygge en god solid forretning.

Der er sikkert andre der også læser dette indlæg og I skal selvfølgelig ikke holde jer tilbage for også at sende mig en mail.

Og ja selvfølgelig skal det da lige nævnes at det er indenfor højkvalitets markedsføringsprodukter i b2b-sammenhæng og primært målrettet kæder og det siger faktisk ikke så meget om hvad det er og til hvem og det hænger sammen med at I de kommende måneder skal indhente rettigheder etc.

Med venlig hilsen En glad Amino bruger Big Smile

Impune

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Skrevet kl. 19:30

Hej CarstenS

Vil du ikke være rar at sende mig en privat besked med din mailadresse - så skriver jeg til dig.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Skrevet kl. 19:32

Hej Impunes,

Jeg har sendt dig en mail og glæder mig til at høre fra dig. 

Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:15

Fillialdirektør,

Jeg har sendt dig en email vedr. et medieprojekt. Jeg ved dog af erfaring at Amino's email interface ikke altid fungerer. Sig til hvis den ikke er dukket op.

Kenneth

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:04

Har sendt dig en personlig mail........

DBH

Spinks 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Skrevet kl. 18:07

Tusind tak allesammen for de mange svar - jeg er fuldstændig overvældet.

Jeg er i gang med at svare på de mange spændende henvendelser jeg har fået - så dem af jer der ikke har hørt fra mig endnu, hav lige lidt tålmodighed - jeg skal nok vende tilbage til jer.

VH Filialdirektøren 

Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:04

Hej filialdirektør.

Jeg er interesseret i en samtale med dig.

Jeg har en mindre virksomhed, der designer e-læring og udvikler webløsninger.

Har gennem hele 2007 arbejdet på at udvikle en projektwebløsning, som nu er færdig, og færdigbetalt!

Det er blevet en rigtig god løsning, med et stort potentiale, men faktisk så god at jeg må erkende at mit nuværende virksomhedssetup ikke er tilstrækkeligt til at udnytte produktets fulde potentiale.

Jeg leder derfor efter en partner med salgs- og markedsføringspotentiale, lyst til at arbejde med IT-baserede værktøjer til organisationsudvikling, ledelsesudvikling, projekt- og produktudvikling, - og som kan tilføre virksomheden kapital til en mere massiv markedspenetrering og opbygning af en stærkere driftsorganisation. Kundesegmentet er i første omgang byggebranchen, men skal udvides til at omfatte andre kundesegmenter i en ikke for fjern fremtid.

Du kan kontakte mig på ml@snabel-e.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)