Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler rotter til test af innovativ rottefælde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har fremstillet en prototype af en ny innovativ rottefælde. 

Jeg mangler bare rotter til at teste, så jeg kan forbedre. 

Rotterne skulle gerne være den såkaldte "vandrotte" da det er den mest udbredte i Danske hjem. 

Jeg aner ikke hvor jeg får fat i rotter? Hvis nogle kan hjælpe ville det være super!!! 

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kontakte et Terrarie ellers er der masser af shops som sælger Terrarie foder også levende rotter

http://www.minizoo.dk/Terrarie/Foder-til-terrariedyr/Terrarie-foderdyr

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

oliv3673:

Hej, jeg har fremstillet en prototype af en ny innovativ rottefælde. 

Jeg mangler bare rotter til at teste, så jeg kan forbedre. 

Rotterne skulle gerne være den såkaldte "vandrotte" da det er den mest udbredte i Danske hjem. 

Jeg aner ikke hvor jeg får fat i rotter? Hvis nogle kan hjælpe ville det være super!!! 

Inden du kaster dig ud i bare MÅSKE at aflive tilfældige rotter, så tjek lige om du skal have tilladelse til at benytte forsøgsdyr!

http://forsoegsdyrenes-vaern.dk/forsog-pa-dyr/lovgivning/bekendtgorelse-om-dyreforsog/ 

Selv rotter har visse rettigheder og skal behandles ordentligt!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder mystisk at vandrotter skulle være de mest udbredte i hjemmene? Det mener jeg altså er helt forkert. Det er kloakrotter som er hjemmenes problem. Vandrotter er slet ikke rotter men men store mus (mosegrisse også kaldet) De går slet ikke normalt ind - og der de laver skade er udendørs - frugtplantager og grøntsager som de gnaver - ligesom de kan lave massevis af huller og gange i haverne - men ikke i "hjemmene" som jeg forstår som indendørs. Der er et eller andet galt her

Jeg ville så tro, at bedste test får du i real-life - = tal med nogle rottebekæmpere om hvor du kan sætte dimsen op, og få testet på rigtige vilde rotter

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)