Min kæreste og jeg er ikke altid enige i hvordan mine arbejdstimer bør ligge. Jeg har derfor givet hende taletid på film, og jeg beklager på forhånd kvaliteten. Men synes budskabet er vigtigt at få ud. Kan i hygge jer derude i denne dejlige sommeraften, |
Jeg synes faktisk det er virkelig spændende, og nu hvor jeg har hverken kæreste eller familie er det nok nemmere for mig at, som din kæreste siger, arbejde 80 timer om ugen. Og jeg arbejder mere end 80 da.
Jeg kan godt følge hende - nu hvor jeg kan se en barnevogn (og lad mig da håbe at der er et barn deri). Når det så er sagt, ved jeg hvor svært det kan være at definere arbejdstider. Nu ved jeg ikke hvilken branche du arbejder i, men personligt kan der nemt opstå ting der lige kræver min attention og derved gør det umuligt for mig at være helt præcis. Jeg synes derimod at du, så vidt som muligt, ikke skal definere tid til dit arbejde, men definere tid til din kæreste og dit barn, og så også være indforstået med, at der kan opstå meget akutte ting, der lige meget hvad kræver din opmærksomhed.