Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbureau hjælp - Lovgivninger og netværks-markedsføring

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er 

Jeg håber at nogle kan hjælpe mig med at besvare følgende, da min faglige viden er sat på prøve - og mangler input til disse; 

1)

Jeg skal belyse i min hovedopgave, hvilke lovgivninger der påvirker branchen for webbureauer, som tilbyder hjemmeside programmering og online markedsføring. Dvs. at de mest gængse lovgivninger som rammer stort set alle virksomheder er afgrænset. Indtil videre har jeg nævnt markedsføringloven § 6 - direct mail. Endvidere refereret til cookielovgivningen som skaffede kodningsarbejde i forbindelse med den stigende tendens i behovet for beskyttelse af data på internettet. Det er dog svært for mig at finde flere politiske lovgivninger som er branchespecifik. Kender i til nogle?

2)

I og med jeg skal arbejde for webbureauet pr. 1/6, er jeg i færd med at lave et budget i marketingplanen for de kommende markedsførings-aktiviteter. Det viser sig at 81 % af målgruppen primært finder samarbejdspartnere gennem netværk. Jeg har derfor budgetteret penge til amino-plusmedlemskab og penge til fysiske events, standplads, materialer (visitkort) m.m. Er der nogle andre ting man kan gøre for at markedsføre sig i netværket? Skabe kontakt med dem?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)