Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. Reg. varemærke...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino....!

Allerførst:" Cool hjemmeside Yes, den ska' jeg nok få brug for et utal af gange".

Og pænt godag til alle andre brugere af denne side. godt nytår...! Smile

Her er mit "problem" : Har søgt om reg. af mit firmanavn og der er ikke nogle andre der har et navn der ligner, men når det angår et domæne til min hjemmeside er det udsolgt på ALLE hyller med mindre det er, gl = greenland, io = British Indian Ocean Territory eller lv = Letland.
Ik' specielt fedt vel...? nu er mit spørgsmål så :" når jeg har en reg. på mit firma navn i dk, kan jeg så på nogen måde rent juridisk, kræve at dk domænet bliver frigivet til brug for min virksomhed....?

Har selvfølgelig for en god ordens skyld mailet til brugeren af domænet og forklaret problemet, og tilbudt en form for økonomisk kompentation, har dog ikke hørt noget endnu og vil derfor høre hvor jeg står hvis ik han vil sælge....Sad

Håber på et ligså profesionelt svar som siden her giver udtryk for.

På forhånd tak...

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 17:35

Clyde:

Hej Amino....!

Allerførst:" Cool hjemmeside Yes, den ska' jeg nok få brug for et utal af gange".

Og pænt godag til alle andre brugere af denne side. godt nytår...! Smile

Her er mit "problem" : Har søgt om reg. af mit firmanavn og der er ikke nogle andre der har et navn der ligner, men når det angår et domæne til min hjemmeside er det udsolgt på ALLE hyller med mindre det er, gl = greenland, io = British Indian Ocean Territory eller lv = Letland.
Ik' specielt fedt vel...? nu er mit spørgsmål så :" når jeg har en reg. på mit firma navn i dk, kan jeg så på nogen måde rent juridisk, kræve at dk domænet bliver frigivet til brug for min virksomhed....?

Har selvfølgelig for en god ordens skyld mailet til brugeren af domænet og forklaret problemet, og tilbudt en form for økonomisk kompentation, har dog ikke hørt noget endnu og vil derfor høre hvor jeg står hvis ik han vil sælge....Sad

Håber på et ligså profesionelt svar som siden her giver udtryk for.

På forhånd tak...

Er der slet ikke nogle der ved hvad man gør i den situation...? ®

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 14:59

Uden at vide hvad dit firma hedder vil jeg sige at du har to problemer:

1. at brugeren har registeret domænet før du har lavet dit firma (eller?) og har dermed ikke været i ond tro.

2. at det jo er tilladt at have samme navn som andre firmaer, hvis man ikke er i samme branche - altså hvis navnet består af et eller flere normale ord.

Det er også derfor at firmaer med TBF'er (tre-bogstavs-forkortelser) jo skulle stå rigtigt tidligt op for at få deres domænenavn.

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 18:03

Så da' mit firmanavn er et TBF sku' jeg havde stået SINDSYGT tidligt op....Smile SKOD,så selvom ens firma navn er et registreret væremærke kan man ikke sove længe alene af den grund.....?

Hvad gør man så når man ikke kan finde nogen økonomisk løsning på det, er det så bare Super Angry-røv......?

Og hans hjemmesider var der før mit firma.... Sad

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)