Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring i Dinero

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
John, det vil ikke være mere "sort" end når du køber en vare/ydelse hos enhver anden virksomhed. Du har aldrig nogen garanti for at den varer indgår i den andens regnskab. Dit eget bevis for hvordan man selv har behandlet den fremgår så af bilaget i dit regnskab og giver dermed SKAT mulighed for krydsrevision.
ikke forstået. Hvis man betaler en anden  CPR person - blogger youtuber for en ydelse og ikke skatteangiver, så er det vel sort?

Jeg forstår det som at det er CPR man betaler til - en helt almindelig person. Jeg har skam skrevet at hvis det er til et reg firma CVR så skal det selv stå for det - men jeg mener ikke man må betale en blogger eller youtuber for ydelse - uden skatteangivelse??

Mener du Whiskey - at man kan betale ( og vi snakker ikke beløb men princip) en privat person for en ydelse - og så bare betale uden skatteangivelse og ikke risikere bod - men blot - at man taber fradraget for det man betaler eller hvad mener du her?

Kan man roligt betale honorar uden skatteangivelse - og max risikere at miste fradrag for beløbet - men ikke bod for at undlade den pligtige skatteindberetniig. Det er vel ikke hvad skat bedømmer, for den er vel klar, hvis det er betalt ydelser fra CVR til CPR?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)