Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PRODUKTION AF SUND SLIK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har brug for råd til hvordan jeg kan komme til at producere større mængder sund slik (hemmelig opskrift) så det kan komme til at få muligheden for at blive sat på hylderne i diverse supermarkeder, jeg har produceret det hjemme fra i en del år interessen er så stor nu, at jeg ik kan følge med mere, det blevet for hårdt, og jeg har kundernes interesse,hvordan, kommer jeg fra arbejdsbordet til produktion?
Alle råd tages imod med dyb taknemmelighed

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej A-milas

Synes det må være dejligt og også frustrerende for dig på én gang.

1. Har du overvejet at lave det som Franchise
2. Finde producenter, som kan producere dit slik, men med klausuler af hensyn til din hemmelige opskrift.
3. Finde investorer, så du selv kan få lavet din fabrik, og ansætte de folk du skal bruge.

Véd ikke så meget om slikbranchen, andet end det smager jo godt,
men tror da du har en rigtig god niche, hvor trenden jo netop er sundhed generelt, og den ser ikke ud til at stoppe lige foreløbig.

Håber du kan bruge mine svar til noget konstruktivt, og i hvert tilfælde held og lykke med dit projekt.
YesSkype-Wink



Fra Hvam
Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  LettButikk AS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du finder en løsning på at få det produsert - så har jeg måske en ret god salgskanal her i Norge som kan tage 1-2000 pakker i måneden, alt efter pris, kvalitet og smag :-)

Skriv gerne en besked

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid mig en pm, med dit tlf nr. Kender helt sikkert en fabrik eller to i Europa der kunne være interessant for dig. Dog skal der være pæn volume.

Mvh
Anders

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

a-milas:
Alle råd tages imod med dyb taknemmelighed

Måske du skulle skrive lidt om hvor henne det er og hvilken slags slik vi snakker om her ?. Måske du kunne finde nogle samarbejdspartnere her inde og starte en egenproduktion i stører skala.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 26. Mar 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej faldt over dit indlæg, og kan se der er ret gammelt men vælger alligevel lige at kontakte dig, hvis du stadig er i branchen må du gerne give mig en besked her

mvh. Oliver
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)