Nu ved jeg selvfølgelig ikke så meget om trenden i Århus, da jeg bor i kbh, men jeg tror du bliver nødt til at skabe et helt koncept omkring din cafe. Her mener jeg at det ikke er nok i sig selv bare at være vandpibecafe. Sørg for at lave nogle ugentlige arrangementer, så folk også kommer ind om tirsdagen og onsdagen, det kunne f.eks. være live jazz, loungeaftener eller noget helt tredje.
Jeg har, og ryger stadig en gang i mellem vandpibe, men jeg ville ikke gøre det bare for at sidde med en cola og ryge vandpibe. Her vil jeg have noget livemusik eller et specielt arrangement for at komme dér. Ellers tror jeg helt sikkert at din målgruppe er for lille til at holde den kørende.
Og angående trenden som Nim nævner, så snakkede jeg med min lokale grønthandler den anden dag omkring hans vandpibesalg i forretningen, og han fortalte at interessen og det generelle salg er faldet ganske drastiskt det senere år eller to. Nyhedsinteressen er ganske enkelt forsvundet. Det var i hvert fald hans mening. Men det er jo så også i kbh (nørrebro), så det er da muligt den først er ved at toppe nu i det mørke jylland;-)
Held og lykke med det.......