Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man starte en virksomhed uden de store penge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne starte min egen virksomhed inden for tøj, og jeg har ikke den store a faring med det og ved heller ikke hvad det ville kræve i penge. håber der er en der kan svare på mine spørgsmål. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Hej Mikkel - jeg synes, det er svært at umiddelbart se, hvad dit spørgsmål er, men jeg tænker, at det er noget i denne retning; hvordan starter jeg en virksomhed, der sælger tøj, op uden erfaring og penge?

Du må vel starte i de små - måske købe 5 stykker tøj hjem. Når de så er solgt, kan du købe 15 stykker tøj osv.....

Men husk; markedet indenfor tøj er EKSTREMT konkurrencepræget marked! Se hvor mange, der dagligt laver en tråd her på Amino, fordi at de ønsker at starte en virksomhed, som sælger tøj. 

Mvh.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:13

Mikkel Holm:

Hej.

Jeg vil gerne starte min egen virksomhed inden for tøj, og jeg har ikke den store a faring med det og ved heller ikke hvad det ville kræve i penge. håber der er en der kan svare på mine spørgsmål. 

Jvf. din profil er du kun 14 år - du kan slet ikke starte en virksomhed.

Du kan starte med at læse her http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00

Hej Mikkel

Som de andre allerede har nævnt, så er det et meget vanskeligt marked, du vil ind på. Dette, sammenholdt med din alder, gør, at det måske ikke er det mest realistiske projekt.

Jeg vil give dig et andet råd, som er udledt af min egen situation. Om det er et godt eller dårligt råd, afhænger selvfølgelig af, hvordan du ser din egen fremtid. Men hvis din tøj-idé er et udtryk for en iværksætter, du går rundt med i maven, som gerne vil ud, på den ene eller anden måde, så er mit råd følgende: Lær at programmere. Du er meget ung, og du vil få ufattelig mange idéer senere i dit liv, hvis det vitterligt er iværksættervejen, du vil gå. At have redskaberne til selv at kunne føre de idéer ud i livet, vil være den største tjeneste, du kan gøre dig selv. Chancen for at størstedelen af dine fremtidig idéer kræver en eller anden form for programmering, er ret stor. Jeg tror ikke, at internettet forsvinder lige foreløbigt :-) Og der er ikke noget mere frustrerende end at stå med en idé, som man er overbevist om, er fantastisk, men som man ikke har penge eller kompetencer til at løfte videre fra idé/konceptstadiet. 

Held og lykke

Mvh

LT

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47186
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:05

Fru Hartmann:

Mikkel Holm:

Hej.

Jvf. din profil er du kun 14 år - du kan slet ikke starte en virksomhed.

Du kan starte med at læse her http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html 

2 links at læse i dette http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/under18.html 

Venlig hilsen John H

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59

Du kan jo opstarte en lille blog omkring tøj få lidt links til den ved at lave videoer youtube med mere og derved ved stille og roligt bygget en blog op har du en hjemmeside der er indekseret i google godt især hvis skriver godt og få lavet en masse videoer 

tøj det kan du sidde og anmelde om og hvis blogger godt er der faktiske nogle der gerne betaler for at få et links på din side og du har jo tiden og har jo ikke husleje med mere så udgifter er der ikke mange af , men det er indtægter jo heller ikke , bloggen er derved et springbræt nemmere at få i gang i en forretning erfaringer får man og man har en hjemmeside der er på google derved lettere at markedsføre sin kommende tøj webshop når den skal i gang 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)