Hej Mikkel
Som de andre allerede har nævnt, så er det et meget vanskeligt marked, du vil ind på. Dette, sammenholdt med din alder, gør, at det måske ikke er det mest realistiske projekt.
Jeg vil give dig et andet råd, som er udledt af min egen situation. Om det er et godt eller dårligt råd, afhænger selvfølgelig af, hvordan du ser din egen fremtid. Men hvis din tøj-idé er et udtryk for en iværksætter, du går rundt med i maven, som gerne vil ud, på den ene eller anden måde, så er mit råd følgende: Lær at programmere. Du er meget ung, og du vil få ufattelig mange idéer senere i dit liv, hvis det vitterligt er iværksættervejen, du vil gå. At have redskaberne til selv at kunne føre de idéer ud i livet, vil være den største tjeneste, du kan gøre dig selv. Chancen for at størstedelen af dine fremtidig idéer kræver en eller anden form for programmering, er ret stor. Jeg tror ikke, at internettet forsvinder lige foreløbigt :-) Og der er ikke noget mere frustrerende end at stå med en idé, som man er overbevist om, er fantastisk, men som man ikke har penge eller kompetencer til at løfte videre fra idé/konceptstadiet.
Held og lykke
Mvh
LT