Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé...Men hvordan med videreudvikling??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Efter langtids pause har jeg nu fundet frem til siden igen da jeg mener jeg har fået en god idé, men har dog et lille problem!

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan den skal kunne laves for at kunne virke!

Så er det så spørgsmålet lyder på om i ved om der skulle være nogen som kunne hjælpe med at finde ud af hvordan man skulle udvikle den så den kunne virke ??

Kan fortælle at det er til meget stor hjælp for rollator/kørestolsbrugere!

Jeg kan heller ikke finde ud af hvordan jeg skulle kunne finde ud af om der er patent på denne idé, da jeg ikke rigtig ved hvad den så skulle hedde osv....

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:10

Hej

Jeg mener du kan kontakte Teknologisk Institur, for at høre om de kender ideen i forvejen - de kan så måske hjælpe dig på vej med hvad "dimsen" skal kaldes.

Held og lykke med projektet.

Lone Friis

www.businesscollection.dk & www.artdecofire.dk

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 09:35

Tak for dit svar.

Har nu prøvet at tage kontakt til Teknoligisk Institut og venter på svar...

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:41

Hej,

Jeg havde tidligere kontakt med Teknologisk Institut i forbindelse med en ide jeg havde. Du skal snakke med det som vidst er blevet omdøbt til "Center for opfindelser og kreativitet". De har afdelinger i både Århus og København.

Du kan dog ikke være sikker på, at de har hørt om alt. Det fandt jeg nemlig ud på den hårde måde da jeg stod ude i en virksomhed og skulle til, at præsentere min ide. Da jeg havde forklaret de grundliggende principper, så blev jeg inviteret ind i deres udviklingsafdelingen, hvor de lige netop havde min ide under tidlig udvikling. Det er SURT, specielt når man har gået med ideen i 1½ år uden, at gøre noget og når man så gør noget, så er de lige startet på det.

Derfor, se at komme igang og lad det gå stærkt. 

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 15:04

Mener også det var til center for opfindelse jeg sendt en mail til. Men jeg spurgte også om hvem jeg skulle tale med hvis det ikke var dem. så jeg venter spændt på svar!

Vi mener selv at vores idé er god og kan bruges, vi har søgt på alle tænke lige måder på nettet og har ikke fundet netop lige sådan en løsning. Selv heller ikke hos Danmark/sverige´s førende leverandør af hjælpemidler!

Så vi kan kun håbe det bedste for os selv og at det skal gå hurtigt.. vi sætter os ned lørdag og bruger hele dagen på at tænke det hele igennem!

En del af kapitalen skulle være iorden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)