Jeg har siden sidste sommer drevet forummet "gratisclairvoyance" og selvom jeg ingen annoncering har haft har jeg alligevel nu ca. 75 brugere og der kommer hele tiden flere til. Det lyder ikke af mange... men jeg er selv tilfreds da dette jo kun har været en fritidsbeskæftigelse ved siden af mine betalende klienter. Jeg vil dog senere på året ændre siden til onlineclairvoyance så mine online-klienter fremover skal betale et lille beløb for min service. Dette er mest af alt fordi det nu tager meget af min fritid om aftenen at besvare disse spørgsmål...
Min idé er at de som vælger at stille mig spørgsmål via siden skal kunne betale med kort inden deres billede (det skal være obligatorisk at indsætte billede) samt tekst (maks 1000 anslag) bliver sendt afsted til mig/websiden/forummet. Deres spørgsmål skal så havne på en liste efter dato (ligesom i et forum) hvor andre brugere kan se deres foto og tekst (men klienten skal selv kunne bestemme om henholdsvis foto og spørgsmål skal kunne ses af andre ved at sætte et hak i rubrikken " Lad andre se mit foto" og "Lad andre se mit spørgsmål". Jeg skal gerne kunne besvare deres spørgsmål henholdsvis privat eller offentligt efter klientens eget ønske.
Jeg tager 600,- for en privat session på ca. 1-2 timer men det er meningen at jeg vil gøre det billigt for mine online-klienter fordi jeg trods alt sparer meget tid på transport o.l. når jeg sidder foran min skærm. Derfor vil jeg mene at en engangsudgift pr. online session skal være 200,-
Hvad vil det mon koste at etablere en webside som denne?
Haha... jamen SÅ dybt skulle du da ikke kigge i glasset!!!
Nej ser du... Jeg fik trykket på den forkerte knap så jeg fik publiceret et ret så tomt indlæg... jeg var derefter lidt længe om at redigere mit spørgsmål... så bare rolig... intet spookey i det du!
Jeg kan se du har fundet en til Web-delen. Hvis du også mangler webhosting, kan jeg ihvertfald hjælpe dig ;) Hvis det kunne være intressant er velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk eller tlf. 42 80 80 60