Jeg har længe gået og overvejet at sælge ud af mine projekter, men svært at sætte en pris på hjerteblod....
Har kodet fra bunden, et administrationssystem til opholdssteder som kan håndtere alt lige fra dagbog, medicin til login til sagsbehandlere alt efter gældende lovkrav. Systemet er godkendt...
Pt. er der 2 opholdssteder som køre på systemet, men hverken dem eller jeg er i tvivl om at der er muligheder i det. Jeg har bare ikke tiden til at lave et aktivsalg, da jeg er ved at flytte forretningsområder væk fra web...
Så kunne godt bruge lidt indspark til pris, om det er muligt at sælge et sådan system...
Det er kodet i C#, på mssql server Der er ingen begrænsninger på antal ansatte, borgere som kan oprettes på systemet. Der er plads til 2 sagsbehandlere for hver borger. Logning af ALT.! Upload af filer i forskellige mapper, oprettelse af mapper vi systemet herunder også borger tilknyttet. Kalender, dagbog, medicin, filer, beskedsystem osv.....
Startede på at vikle det i 2008, men er siden løbende blevet udbygget efter behov/krav og er i dag færdigt..