Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtidens SOLENERGI i USA - kommer til Europa?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev for nylig bedt om at kigge på et firma ved navn POWUR som nu står for markedsføring af solenergi for Elon Musk / Solar City.
Jeg blev straks partner da jeg så hvor spændende de var strikket sammen. Hermed hvad jeg fandt ud af.

Målet er at gøre solenergi til en overkommelige anskaffelse og dermed tilgængelige for masserne. Målet er at give solenergi til 2.000.000 boliger i USA over de næste 5 år.

Jeg var først skeptisk over et så stort projekt og måtte lige research lidt først.
Det viser sig at være et fuldt ud solidt og gennemtænkt koncept. Der er desuden en stigende efterspørgsel på alternativer til fossile brændstoffer bland boligejere i USA. A-kraft og yderligere vedligehold på kulkraftværkerne har mange opgivet og de ser det ikke som deres ønskede fremtidsscenarie.

Jeg har vedlagt mere information neden for... 
men lad mig vide om du kender nogle, der kunne være interesseret i:

1. Som boligejer i USA at være nysgerrig efter at vide hvor meget du kan spare med solenergi.
(se hvilke stater der er åben nederst)

-ELLER-

2. Som en kvalificeret og værdsat del af vores salgsteam.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

- INTRO TIL POWUR PBC -

 

Som uafhængig partner ved Powur PBC handler det om at generere kundeemner til SolarCity. Som du måske ved så er Solarcity den største bolig solenergi udbyder i USA. I øjeblikket i 17 stater hvilket dækker 70% af befolkningen. Elon Musk (står bagved SolarCity, Tesla, SpaceX, og tidligere PayPal)

SolarCity er kun det første partnerskab med Powur. Det kommer flere spændende muligheder til for opbygning af royalty betalinger i fremtiden gennem Powur.

Powur PBC er positioneret i kategorien over virksomheder der arbejder med 6 Milliarder dollars energi marked og Powur har en eksklusiv aftale med SolarCity.


Her er en 90 sekunders video til at starte med:

Her er et Webinar - ca. 30 minutter:

 

Powur ledes af CEO Jonathan Budd
Jonathan Budd - Grundlægger, administrerende direktør i Powur, PBC
Jim Bunch - Iværksætter, bestyrelsesmedlem, Grundlægger (Teknologi og Transformation Industries)
Robert Styler Præsident for Powur


Marketplace potentiale:

- Der er 48.000.000 boliger i USA, som kvalificerer sig til en fra, $0 og ned installation af solenergi eller opgradering lige nu.

- SolarCity dækker 70% af de befolkningstætte områder i USA for at kunne nå en stor procentdel af disse 48 millioner hjem.

- SolarCity og Powur´s mål er at opgradere 2 millioner amerikanske hjem til sol i næste 5 til 10 år.

- I øjeblikket SolarCity har 217.000 kunder, så der kommer altså ca. 1.800.000 installationer inden for 5 til 10 år.

- Der er skattefradrag for husejere som investerer i solenergi system igennem 2016. SEIA og andre foreninger laver lobbyarbejde for at fortsætte den skattegodtgørelse efter 2016. http://www.seia.org/policy/finance-tax/solar-investment-tax-credit

- Man kan få i følgende stater:
Arizona, California, Colorado, Connecticut, Delaware, Washington, D.C., Hawaii, Maryland, Massachusetts, Nevada, New Hampshire, New Jersey, New Mexico, New York, Oregon, Pennsylvania, Rhode Island, Texas og Vermont.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har Jonathan disrupted solpanel industrien ved at alle providers. Ikke kun solarcity, men alle i verden kan komme på systemet. De er så langt nu. Ville andre skulle konkurere med dette,  ville det være som at skulle oprette en løsning der konkurrere med über. Men det betyder også, at nu kommer konceptet snart til Europa. Se fra 9 min. https://www.facebook.com/PowurPBC/videos/693134680850807/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)