Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effektiv Markedsføring - en ægte iværksætterhistorie

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian 

Du skal da også lige have et stort tillykke og ønske om et super godt nyt år fra mig.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 15:44

Hej Christian.

Tillykke med udvidelsen af virksomheden, og god vind!

Mvh,
Troels

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:22

Hejsa Christian

Det var dog en stor omvæltning på en gangSmile

Håber det forsat vil gå dig godt med dine nye tiltag i fremtid

Og godt nytår til dig også

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:35

Hej Christian

Også herfra et tillykke, det er det "første" større skridt at ansætte en medarbejder med det ekstra "besvær" administrativt dette kan medføre :o)

Rundbordsamtaler - jaaa, her kan det godt være jeg titter forbi.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:44

Tusind tak skal I have, alle sammen Smile

Vi har de sidste par dage knoklet med at få de sidste detaljer på plads og har flyttet kontormøblerne ind i forgårs. Det er blevet ret lækkert: Et regulært, lyst kontor på 42 m2 med vinduer mod Centergaden på den ene side og et mindre gårdområde i den anden side. Så her ved mødebordet skal vi holde en masse gode samtaler om, hvordan man kommer videre med sin markedsføring. Jeg forventer at det bliver nogle møder, der kommer til at sparke r.. . Der vil intet blive holdt tilbage, så deltagerne vil tage af sted fra disse møder med masser af helt specifikke ting, de skal have gjort ved deres markedsføring til næste møde.

TDC flytter linien i løbet af mandagen, så lige så snart det er sket, så rykker vi også.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41

Hej Christian,

Jeg har egentlig haft lidt dårlig samvittighed over ikke at have svaret på din tak til mig i dit første indlæg i tråden, men jeg ville nu liiiige ha’ de nye omgivelser og medarbejderstaben på nethinden inden min reaktion.

Men bedre sendt end aldrig – som man siger – så her komme et stort tillykke med de nye omgivelser, dejlige lyse og indbydende tager det sig ud.

Nu gjorde du mig jo helt forlegen med din store tak – men jeg kan jo kun sige, at var alle mine ”samtaleparter” lige så lydhøre … så var det sgu’ nemt og være rådgiver… Wink

Der kommer forskellige faser i udviklingen af en virksomhed – og du var nu kommet til det sted hvor der skulle træffes nogle nye og fremadrettede beslutninger.  Dem traf du på en god og velovervejet måde – og mon ikke, hvis vi skal være ærlige, at de var truffet inden vores møde … så jeg var bare med til at skubbe den over bakkekammen sammen med dig.  Under alle omstændigheder så er beslutningerne rigtige – nye lokaler, udvidelse af medarbejder styrken og nyt samlende firmanavn – iMARKETING

Også et tillykke med den nye medarbejder.  Se det er som konsulent en utrolig dejlig oplevelse at se medarbejderne hos samtalepartnerne udvise ”korpsånd” og at dit vindende væsen så er blevet supporteret af en køn pige – gør jo ikke oplevelsen mindre spændende.

Dit nye tiltag med rundbordsmøder – det tegner rigtig spændende og er en ny måde og få gavn og glæde af hinandens viden og erfaring.  Så jeg kan kun opfordre læserne til at få meldt sig til – inden alle pladser er optaget.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:21

Tusind tak, Bjarne.

Men NU bliver jeg altså helt flov - ja, det kan faktisk ske.

Inden det udvikler sig til en hel roseklub, så er jeg jo sådan indstillet, at det er resultaterne, der tæller.

Så det er de deltagende virksomhedsrepræsentanter på rundbordsmøderne, der kommer til at afgøre fremtiden på denne type samarbejde.

Det kræver jo noget at "lette rumpen" og flytte sig selv rent fysisk for at få adgang til den information jeg kan give i koncentreret form - men det kendetegner nok den type mennesker, der har meldt sig til. De søger at finde løsninger og de gør noget for at finde dem. De går den ekstra mil for at opnå de ønskede resultater. 

Derfor er det også vigtigt for mig at vise, at deltagerne får værdi med sig for alle pengene. Viden, som de kan gå direkte hjem og bruge for at løfte bundlinien.

Nu er jeg jo selv overbevist om, at det er tilfældet, så derfor giver jeg den ultimative garanti til mødedeltagerne:

Fuld tilfredshed eller pengene tilbage - uden pjat.

Der er 3 - 4 ledige pladser tilbage til på torsdag, den 7. januar 2008, så det er efter først til mølle princippet at pladserne ryger.

Til gengæld for den voldsomme garanti er det blot nødvendigt at beløbet er indbetalt senest på tirsdag, den 5. januar.

For god ordens skyld så vil jeg, grundet tilbagemeldinger jeg har fået, lige fortælle, at rundbordssamtalerne er for alle, der har en hjemmesideinternettet og som ønsker at tjene penge på den - og det er langt fra kun webshops, der er i den situation.

Så rundbordssamtalerne er for alle virksomheder, der har en hjemmeside på Nettet.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:50

Christian

Nu ikke for hurtig, hvis man skal tilmelde/indbetale senest 5 januar 2008  -  så skal vi vist have rigtig fart på :o)

Er selv lige veed at tilmelde mig, men formoder først at starte op i løbet at ca. 3-4 mdr. så det er måske bedre at vente lidt ??

Helme5 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:05

Hej Henrik.

Tak for din besked.

Egentlig er tidsfristen overskredet, aht. at deltagerne får tilstrækkelig tid til at betale - men da der endnu er ledige pladser synes jeg, at hvis man selv er hurtig her på falderebet, så kunne vi jo lige så godt få de sidste med Wink

Hvis jeg var i din situation da jeg ville starte virksomhed i 1997 og fik et tilbud som dette, så ville jeg ikke betænke mig et øjeblik på at melde mig til(det skal jeg jo sige; men jeg mener det faktisk).

Men jeg havde ikke den mulighed, så det var den hårde vej med at prøve en masse ting og finde ud af, hvad der bare var spild af penge, hvad der virkede, hvad der virkede godt og hvad der virkede perfekt.

Og hver gang man ikke tog det rigtige valg gik der tid og penge til spilde, der i stedet kunne have været brugt på de rigtige valg.

Nu får du mulighed for at gøre "alt" rigtigt første gang - uden først at betale en masse lærepenge og tid på det, der ikke er optimalt.

Der er også en anden ting, der er anderledes i dag end dengang:

Dengang var alle i samme båd - ingen vidste, hvordan et forretningskoncept skulle skrues sammen på nettet da Nettet var nyt - så alle skulle prøve sig frem. I dag er der konkurrenter i alle brancher - konkurrenter, der har regnet den ud, så derfor er det langt mere op af bakke at gøre sig gældende med en ny virksomhed i dag end det var dengang.

Tænk hvilke ressourcer du sparer ved bare at være i stand til at stille de rigtige spørgsmål frem for at "føle dig frem" i alt hvad du gør.

Men som du fornemmer, så nøjes vi ved rundbordsmøderne ikke kun med at stille de rigtige spørgsmål - vi er der for at skabe resultater der kan mærkes.

Hvis du er klar skal du bare kontakte Hanna i morgen.

Venlig hilsen, Christian

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)