Kære alle Amino venner. Jeg håber, at I alle er kommet godt igennem Nytårsaften Det har jeg, for efter at have drevet min virksomhed som en enkeltmandsvirksomhed siden 1997 er det nu tid at geare virksomheden op. Derfor bliver I de første, der kan læse at jeg pr. 1. januar 2008 har:
Grunden til navneskiftet skyldes dels, at WebAssistance var "trendy" i 1997 - det er det ikke i 2008.... og dels at jeg tydeligere ønsker at signalere, at iMARKETING hjælper virksomheder med deres markedsføring på Internettet. Grunden til ansættelsen er, at jeg i lang tid ikke har kunnet følge med efterspørgslen, hvilket har medført, at jeg enten har været nødt til at afvise rigtig mange henvendelser... eller har været nødsaget til at sætte virksomheder på en alt, alt for lang venteliste. En situation, som er klart utilfredsstillende for alle parter. Grunden til flytningen til Stenløse Center 95 hænger dels sammen med ansættelsen af Hanna og dels, at jeg har planer om tilbagevendende rundbordsmøder med iværksættere og selvstændige om Effektiv Markedsføring på Internettet. Her kommmer vi til at grave os dybt ned i AdWords, Søgemaskineoptimering og alt det, man kan gøre for at få - og fastholde de kunder man har fået. Det tager kun ca. 1/2 time med S-tog eller bil fra Nørreport station.Og her er adressen perfekt, da vi ligger 50 meter fra Stenløse S-station og har gode, gratis parkeringspladser lige uden for.
Så vi har knoklet her i julen med at få lokalet klart. Hjemmesiden iMARKETING er endnu ikke helt klar; men det bliver den inden for den nærmeste fremtid. Hjemmesiden Effektiv Markedsføring bliver ikke berørt af de nye ændringer ud over, at jeg gerne skulle få tid til at skrive mange flere og mere dybdeborende nyhedsbreve i fremtiden. Efter at have arbejdet alene i alle de år, føler jeg, at det er et stort skridt at ansætte en medarbejder. Men nu hvor det hele er faldet på plads, er jeg RIGTIG glad for at have taget skridtet og vil gerne opfordre andre iværksættere til at overveje, om det kunne være det rigtige for dem. Det skal naturligvis være velovervejet; men jeg glæder mig virkelig til at blive aflastet på de mere rutineprægede opgaver. Jeg er SIKKER på, at det frigiver en masse overskud, som kommer kunderne til gode Jeg vil med dette ønske jer alle her på Amino et rigtigt GODT NYTÅR - og en STOR tak til dig Martin for at give os et så fantastisk redskab til at finde hinanden. Du har med Amino været med til at levere DIN del af den værkst, vi alle oplever her i Danmark. Og mere til... Venlig hilsen, Christian |
Hej Christian
Tillykke med det, det lyder som om du går en spændende tid i møde :-)
Husk at din medarbejder ikke ejer en del af firmaet og derfor "kun" er medarbejder.
Så bliv ikke skuffet over at du selv vil være langt mere arbejdssom end din koordinator.
Men husker du det, så skal i nok få det sjovt.
Dbh Martin