Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate mulighed på fremtidens GRID?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det noget for dig hvis du allerede har erfaringer med affiliate markedsføring?

Hvad tror du der sker når POWERWALL 2 fra TESLA rammer markedet?

Ved du at der planlægges en GIGAfabrik til produktion af batterier i Tyskland og at man allerede er meget langt med et API til GRID. Du kan hente deres  APP allerede. Det hele er allerede i drift med Elon Musk med om bord. Virksomheden blev grundlagt 2006 og har nu over 10.000 ansatte, er størst i USA, men de er kun lige begyndt!


Hvad ville du sige hvis provision ikke kun blev udbetalt for den første henvisning, men også provision på installationen du har formidlet i USA i de næste 20 år. Du vil få en kickback på kundens system over 20 år, altså ikke kun på investeringen.

Kunden tilbydes at komme i gang uden at skulle have penge op af lommen, blot ved at se på de nuværende udgifter kan der oprettes en stor besparelse for de fleste som finansiere installationen. Aftaler er ved at komme på plads i mexico, og bagefter bliver det europa. Alt hvad du gør at at henvise kunden til selskabet som selv tager telefonisk kontakt og klare resten. Sådan.

Vi står globalt set foran en multi trillion milliard dollars omlægning i energisektoren og her er der er nogle som har oprettet en smart plan for hvordan det kan blive til en win/win situation for flest muligt mennesker. Den billigste markedsføring er at få dig til at fortælle om det.

Du kan følge her hvor jeg poster information om Smart grid energy eller skriv til mig på jm (€) granner.dk for mere information.

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

det er både spændende og skræmmende på samme

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tænker du er skræmmende?

- Et alternativ til a- og kulkraft.

- En løsning til at få lagret vores overkapacitet på vindmølleparkerne.

- en mulighed for øget velfærd i form at bedre bolig og øget beskræftigelse

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en meget spændende udvikling, forhåbentlig vil vi på sigt kunne erstatte fossile brændstoffer helt med el fra sol, vind og vand. Alt det strøm jeg bruger, inkl. det Tesla'en bliver ladet med, kommer fra vandkraft.

Den app du linker til, og firmaet SolarCity, har iøvrigt ikke noget med Tesla at gøre. 

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten
Det lyder fedt med vandkraft - i Norge er det populært ;)

I øjeblikket kikker jeg efter partners som vil være med til at rykke på denne her forretningsmulighed. Vores team er vokset med én fra Mexico i dag. Mexico åbner næste gang og så bliver det Europa. Jeg er allerede igang sammen med en meget dygtigt online marketing fyr fra Berlin. Vil du vide mere om hvordan en del af kagen kan blive din. Kagen = 50 millioner amerikanere skal have installation og kun ca. 2% har fået.

Jeg vil ikke nævne firmaet som arbejder med solarcity her men skriver du til mig kan få få information tilsendt på mail.

Skriv til jm (#) granner.dk


Der er stor sammenhæng imellem Tesla og Solarcity
http://fortune.com/2016/02/17/elon-musk-buys-solarcity/

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er forretningsmuligheden i luften:

Har du evner for at via online markedsføring at målrette produktet til private i USA i de områder som er åbne. Europa kommer også med senere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)