Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til producering af jakke (eget tøjmærke)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Ja, dette kan sagtens minde om et af de mange andre indlæg, der igennem tiden er lavet af folk, der søger en producent til deres tøj. 

Inden jeg lavede dette indlæg har jeg derfor også læst de mange foregående lignende indlæg igennem, men føler ikke helt jeg har fået svar.

Jeg går med planerne om at få produceret en jakke - i første omgang én model. I 3-4 forskellige farver, men samme generelle design. Jeg kan ikke selv finde ud af at designe jakken på computeren, men jeg har en masse billeder og idéer der kan vise den eventuelle producent hvor jeg gerne vil hen med projektet - og hvordan jakken skal se ud. 

Hvad er første skridt herfra? Er det at jeg finder en designer, der først og fremmest kan få min idé til at fremstå lækkert rent billedligt og grafisk, således at jeg kan gå videre til en eventuel producent med dette?
Eller er det nok at jeg bare har en masse billeder til inspiration, som jeg kan give direkte til producenten, og samtidig fortælle hvordan jeg gerne vil have jakken skal se ud - og så derefter få lavet en prototype

I sidste ende kunne jeg godt tænke mig en producent indenfor EU's grænser. Polen ligger bl.a. i mine overvejelser, da prisen her kunne være overkommelig. Men jeg vil ikke gå på kompromis med kvaliteten, så hvis folk evt. har idéer til andre lande jeg bør kigge imod (hvor indkøbsprisen stadigvæk er overkommelig), så sig til. 

Jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen kan hjælpe mig lidt på vej her.

På forhånd tak

Mvh

Morten

Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg kan hjælpe dig, skriv en mail til mig på ot@hosatrading.com

Vil vidre stille dig til en ansvarlig i vores tøjafdeling.

Mvh oliver

Tilmeldt 20. Oct 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ik om du stadig har kontakten til en kan jeg sende dig en mail
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)