John Nielsen, der i snart 10 år har været frivillig moderator, har 50 års fødselsdag i dag. De bedste hilsner Martin |
Stort tillykke herfra :)
John Nielsen, der i snart 10 år har været frivillig moderator, har 50 års fødselsdag i dag. De bedste hilsner Martin |
Stort tillykke herfra :) |
Tusind tak for din hilsen Martin, både her og i mail. :-) Jeg er glad for at kunne hjælpe og give lidt tilbage til Danmarks iværksætterforum, som tak for den hjælp jeg selv har fået gennem tiden. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Du gør det bare så godt - og jeg er ret sikker på Foldby - Hadsten området en dag ser dig i en Alfa (og ikke din kones men din egen) NYD DAGEN og tak for Amino indsatsen bedste hilsner- en anden John (og Cookie er min hund faktisk - som i næste måned bliver 16) |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Tusind tak John. Jeg har nu været glad og tilfreds Alfa Romeo ejer i 13 år, inden jeg skiftede til min nuværende BMW. Jeg drømmer om at skifte til den nye Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde. Den må godt afløse min nuværende BMW. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Tak :-) |
Find mig på LinkedIn
Tak for det. :-) |
Find mig på LinkedIn
Tillykke :) Håber du bliver minimum 10 år mere herinde :D |
Tak Morten. Det håber jeg faktisk også :-) |
Find mig på LinkedIn