Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Showroom???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

jeg er ved at starte en Webshop og har mulighed for at lave et showroom/fysisk butik ved siden af. Er der nogen som har erfaring med det? Jeg har tænkt på at have fast åbent mandag+onsdag+fredag kl 10-15. Der ud over, vil jeg holde lidt forskellige events. 

Info: det er en lille by, men med en del gennemkørsel. Jeg vil sælge lækre danske produkter, inden for fødevare.

Er det Hot or NOT??? 

Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42

Min umiddelbare indskydelse er at jeg klart ser en forretning meget mere seriøst, hvis åbningstiderne er mandag til fredag. Men er stor tilhænger af små forretninger i mindre byer. Synes det er så cool, og det holder alle de små byer i live.

Go for it :)

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 04:40

Hej LGram :)

Hvad er incitamentet for at starte både en webshop og en fysisk forretning? Alt andet lige, synes jeg at du bør revurdere ideen. Der er stor forskel på hvordan du markedsfører og hvor omkostningstungt det er at starte de to typer forretninger op.

/John

Tilmeldt 13. Mar 16
Skrevet kl. 05:41

Tak for svar ;o)

der hvor jeg skal have mit kontor og lager, er der et butikslokale. Jeg ejer bygningen og har derfor ikke udgifter til husleje. jeg er godt klar over at der vil være flere udgifter ved at starte forretning op. Ser dog ik at markedsføringen skal være anderledes.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:34

Jeg synes det lyder som en perfekt kombi.

Folk der gerne ville har muligheden for lige at komme forbi og se dine varer, før de forhåbeligt bliver faste kunder på din webshop. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:53

Kan kun sige det er en god ide, jeg har selv lige taget springet fra ren webshop til også at erhverv mig en fysisk butik efter mange forespørgsel fra kunderne og jeg havde en butik de kunne se tingene fysisk, og ikke bare på nettet.
Vis man har tiden til at drive en fysisk på ser jeg det kun som et plus at have en forretning...

Jeg slår selv dørene op den 2.april

Steen

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:08

Jeg er egentlig enig med de andre, efter at du forklarede situationen lidt nærmere :) Anvender du allerede det som lager (jeg antog at du havde lager derhjemme) og ejer bygningen, så synes jeg da helt klart at du bare skal komme igang! Det er også noget federe at kunne tilbyde smagsprøver osv. på de lækre varer du kommer til at ha' :)

Mvh

Tilmeldt 13. Mar 16
Skrevet kl. 20:50

Tusind tak for svar.

jeg er top motiveret på at komme igang ;o) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)