Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aliexpress og Alibaba... Kina-lort eller kvalitet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Aliexpress og Alibaba er de to store databaser for leverandører jeg kender, men begge har et ry for at være et sted hvor man bare kan købe kopivare og Kina-lort... Er der hold i denne påstand? Eller kan man regne med at hvis man fx vil købe (hvad ved jeg) computere, ure, tøj, skønhedsprodukter af et bestemt mærke så er det rent faktisk det mærke man får? Jeg er godt klar over at man nok ikke finder ægte Gucci eller Rolex på nogle af de nævnte sider, men kan man finde mindre- men anerkendte mærker eller bare helt basalt, kvalitetsprodukter? 
Del gerne jeres positive eller negative erfaringer med at finde leverandør på enden Alibaba eller Aliexpress :)
Hvis i har alternativer til at finde KVALITETS-leverandører, så del dem også gerne.

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:27

Hej Tage.

Ja, du kan sagtes finde god kvalitets varer på de sider.

Jeg har købt derfra massere af gange. Hvor jeg har modtaget gode produkter.

Selvfølgelig kan man også få varer hjem derfra, der viser sig at være bras.

På siderne kan du kan se de forskellige leverandørers vuderinger af tidligere kunder. 

Udover det, er det jo ikke kun Kinesiske leverandørere der er på alibaba.

Mads

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:54

Jeg har 1 gang købt 2 LED pærer til bilen, på begge var polariteten vendt forkert, lige til at smide væk. Jeg har ikke lyst at købe derfra igen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Mar 16
Indlæg ialt: 52
Fra  Nyt-laan.dk Skrevet kl. 20:31

Jeg tror det som så mange andre stedet handler om sund fornuft. Er det en anerkendt forhandler, er prisen for god til at være sand, osv. Er helt sikker på at du kan finde kvalitetsvarer derinde, men i allerhøjeste grad også det modsatte.

Hvad skal du bruge?

Find et billigt forbrugslån - mit affiliate eventyr

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har foretaget en del prøvekøb på dhgate.com af tøj, ure og accessories i forskellige prisklasser og fra forskellige sælgere. Formålet var finde produkter jeg kunne sælge på min webshop.

De produkter jeg modtog var af så ringe kvalitet at det hele er smidt i containeren. Dog på nær lige en "Ralph Lauren" polo, som jeg har pudset cykel med.

De værste var:

1. Bestilt: almindelig noname poloshirt. Modtaget: Poloshirt med Ralph Lauren logo og tags.

2. Armbåndsure hvor knapper, visere m.m. kun var pynt. Selve urværket havde slet ikke disse funktioner.

3. Tøj i Kinastørrelser, selv om der var lovet EU-størrelser.

---

Der var også en del produkter, som aldrig nåede frem. Disse gjorde jeg indsigelse imod i henholdt til en levering inden 50 dage garanti, og efter en del besvær fik nogle af mine penge tilbage.

---

Alt i alt er jeg færdig med at handle i Kina og har fundet gode og stabile leverandører i EU.

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)