Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forsikring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er studerende og har opstartet en virksomhed der tilbyder markedsføringsløsninger til mindre virksomheder.

Jeg er blevet anbefalet at få en forsikring, sådan at jeg ikke hæfter personligt, hvis der skulle opstå nogle problemer, men er simpelthen i tvivl om hvor jeg skal henvende mig. Det kunne også være lidt interessant at høre om andre der har erfaringer med forskellige forsikringsmuligheder.

Venligst, Kamilla 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 18:19

Hej Kamilla

Du vil aldrig kunne få en forsikring som sikre dig mod alt hvad der kan ske når man driver virksomhed.  Den bedte måde at beskytte sig på er at oprette et selskab f.eks IVS, ApS eller A/S . Er det et enkeltmands virksomhed eller interessentskab (I/S) du har, så hæfter du personligt med alt hvad du ejer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:09

der findes masser af selskaber der tilbyder "rådgiver forsikring" som dækker - ikke snyd men fejl - og så kan du jo sagtens også i dine betingelser indføre noget med at ved brug af dine løsninger har selskabet det fulde ansvar for beslutningen - Det er ikke et superfarligt område - markedsføringsløsnnger - det vil altid være firmaet selv der har en del af ansvaret, men det er klart hvis du anbefaler noget ulovligt som giver dem en omkostning, så kan du hænge på den. Prøv forsikrings søgning efter rådgiverforsikring

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)