Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

El-firma søger elektriker der er selvstændige eller vil være det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odsherred
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Fra  REIMER+ ApS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger dygtige elektrikere der er selvstændig eller har lyst til at blive det.

Forummet her må jo flyde over med de personer tænker vi... :-)

Vi har opgaverne til dig hvis du har CVR nummeret 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det flyder med dem - Det er jo ikke sådan at du som firma bare må bede folk være selvstændige for at slippe for ansættelse, varsler og kildeskat- Betaler de ikke deres skat, vil du hænge på den hvis de ses som ansatte http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/lnmodtager-honorarmodtager-eller.html   Jeg tror ikke det flyder med folk der faktisk er selvstændige som kan bruge den mulighed - jeg TROR du søger ansatte uden at skulle hænge på rettigheder og skat - og det vil kunne koste både dig og dine "ansatte" mange penge

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Reimer:

Vi søger dygtige elektrikere der er selvstændig eller har lyst til at blive det.

Forummet her må jo flyde over med de personer tænker vi... :-)

Jeg må desværre skuffe dig. Der er lidt langt mellem håndværkerne her inde. Det er mere et forum for "weekend" iværksætteren Skype-BigSmile 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odsherred
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Fra  REIMER+ ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar 

Jeg har før drevet el-virksomhed med op til 30 fastansatte i vore travleste perioder så kender alt til ansattes rettigheder og skat mv.

Der har vi jo i Danmark et ganske udemærket system der regulere parternes indbyrdes forpligtigelser i mit tilfælde tekniq og dansk el-forbund

Jeg havde i spisbelastninger i mit gamle firma også selvstændige ansat med CVR nummer og det fungerede faktisk rigtigt fint.

Du for ret i at en af grunden til min søgning her er at gøre det administrative nemt, men er nu mest for fleksibiliteten i at kunne mande op og ned hurtigt.

Som jeg forstår det vedr Skat er det vel et spørgsmål om man som selvstændig arbejder kun for et firma, arbejder den selvstændige for mere et 3 i en periode over et år mener jeg aldrig at have hørt det skulle kunne give problemer.

At det skulle koste de ansatte mere en hvad de under alle omstændigheder skal betale i skat køber jeg ikke ind på, kan du uddybe det ?

Min søgning skal under ingen omstændigheder ses som om vi søger folk til at "snyde" systemet sammen med, jeg ved bare der findes mennesker der sætter pris på friheden i selv at kunne vælge hvor, hvor meget og hvornår de arbejder og det ville passe godt i min nye virksomhed, hvor jeg ser vi i perioder for meget travlhed og perioder med ikke så meget af lave alt efter hvordan opgaverne falder.

Rettigheder og forpligtigelser går jo begge veje for ansatte og virksomhed, jeg er med på du som selvstændig vælger mange af dem fra, men også med på jeg som virksomhed vælger mine rettigheder i forhold til medarbejderene fra.

Jeg forestillede mig der måske var en del selvstændige her...er det ikke det Amino forummet er bygget op om, eller mener du at selvstændighed ikke er for håndværker??

(Jeg har selv været håndværker og selvstændig siden jeg var 24 år og kunne ikke tænke mig andet) 

Vh/ Henrik

Fra Odsherred
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Fra  REIMER+ ApS Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Ja jeg er bange for jeg må give dig ret, i hverfald i forhold til hvad jeg har set herinde til nu,

og skulle jeg stramme den lidt ligner det mere et forum hvor rådgivere og "eksperter" står i kø for at sælge disse uerfarende weekend iværksættere deres ydelser....Wink 

Tilmeldt 8. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Køre som selvstændig med firmabil og udlejer mig som underentreprenør til større firmaer.

Ring på 27592720
Hvis det stadig er aktuelt med arbejde :-)

Tilmeldt 29. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kan se du søger kollegaer i hvilken område og er det industri el. alm elektrikkere

GUKNU

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)