Hej herinde. Jeg starter snart en (Personlig mindre ejet virksomhed) og har lidt spørgsmål, som jeg håber der er nogen, som kan give mig lidt svar på :-) Er glad for hvad som helst! 1. Er Dinero også beregnet til, at man kan lave en resultatsopgørelse? Hvis ja, skal man så også bogføre mindre omkostninger, som fx. blæk?... Hvis nej, hvor laver i så jeres resultatsopgørelse? 2. SKAL udgifter/indtægter i en resultatsopgørelse være placeret i kategorier? - fx. (3900 Øvrige omkostninger - Fragt) 3. Det er måske et lidt dumt spørgsmål, men er udgifter til fx. markedsføring, fragt, betalingsløsning også udgifter, som skal bogføres i min resultatsopgørelse, som en udgift? 4. Ved forsendelse af retur-varer, hvordan skaffer kunden så (i mit tilfælde) en forsendelsespose/textilpose, således at kunden kan returnere varen? 5. Hvad sker der, hvis jeg betaler for Facebook-Annoncering fra min private bankkonto? Man kan nemlig kun betale med kort, hvilket jo hører til min private bankkonto og ikke til min erhvervskonto. Håber meget på, at der kan komme svar på lidt af mine spørgsmål :-) Mvh. Erik |
Anyone?