Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navneændring...jeg bor ikke i Skagen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige igen, for nu er det et par år siden jeg har spurgt og det KUNNE jo være at I var teknisk dygtigere i dag end dengang :)

Da jeg oprettede mig, boede jeg i Skagen. Det troede jeg, at jeg skulle blive ved med. Det skulle jeg ikke. Men jeg hedder stadig MetteSkagen her og jeg kan ikke ændre det - og folk tror jeg bor i Skagen, når de henvender sig til mig. Æv. Vil i ikke godt ændre det?

På forhånd tak

Mette Glargaard

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror ikke det er så meget teknik som at man ikke kan følge tråde hvis brugerne skifter navn. Man skal derfor bare lave ny bruger - Det duer ikke at en der hed cookie i masser af tråde nu hedder noget helt andet - og samtidigt skal kunne findes ved at søge tilbage i den nye bruger. Så skulle alle de gamle tråde skifte bruger navn også, og det ville være ødelæggende for alle

Slet dig - så står dine gamle indlæg som "slette bruger" og du får nyt navn - overvej ikke at bruge dit sted denne gang Stick out tongue

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette,

Du kan godt ændre dit navn, ved at gå ind på din profil - "Ret profil" - scroll lidt ned, til du kommer til dit Navn. Her kan du indtaste det ønskede navn.

Hvis du herefter stadigvæk står som "Mette Skagen", skal du gå ind på debat-indstillinger og sætte markering i "Ja" ved "Vis dit kaldenavn.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WOHOOOO! TAK TAK TAK Yes Big Smile Star

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)