Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter som ung.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Er der nogen bestemt alder for, at kunne blive iværksætter?

Har mange ideer, som jeg gerne vil føre ud i verden. At blive iværksætter har altid Være min største drøm. 

Har ambitioner til, at kunne blive iværksætter, på trods af min alder.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:52

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:29

Som John skriver, så kan der være nogle udfordringer i forhold til det juridiske, men der er set flere eksempler på hvordan helt uge mennesker får en god ide og starter virksomhed med succes.

Nu fortæller du ikke meget om din ide/ideer men hvis du kan starte småt, og efterfølgende vokse så tager du ikke en stor risiko.

Så det at være ung, skal ikke stå i vejen for at starte egen virksomhed.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 08:04

Hej Dreamforever

Det er altid godt at have drømme og ambitioner her i livet. Alder har som sådan heller ingen betydning, så længe du brænder for det.

Men på den anden side har en 35årig mere erfaringer i livet med hensyn til job, karriere, udoforringer og har som regel prøvet en del mere i forhold til en 14 årig ung mand. Derfor vil man som "ældre" altid være lidt bedre klædt på, da man har mere livserfaring.

Idag er der rigtig mange unge dygtige talenter, og vi ser unge mennesker helt nede i en 12-13 års alder, hvilket er super fedt og der tænker ud af boxen :)

Nu skriver du ikke ret meget om dig selv og hvilken type virksomhed du har i tankerne, men en god start er altid at læse en masse bøger, følge diverse Facebook grupper om iværksætteri, holde dig ajour på forums som Amino og deltage i forskellige arrangementer.

Der er mange muligheder og du kan altid spørge herinde, og jeg er sikker på at der nok er en ildsjæl eller to som altid kan hjælpe.

Rigtig god weekend og held og lykke :)

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 12:40

Hej

Det er super fedt, at du har ambitioner om at blive iværksætter. 

Mit bedste råd vil være, at du hopper ud i det. Alt for mange drømmer og snakker bare om det - men får det aldrig gjort. 

Hvis ikke man i det mindste prøver, så forbliver det kun en drøm eller tom snak. 

Du nævner ikke hvor gammel du er eller hvad du mere konkret vil. Men en fordel kan være at finde en sparrings-/samarbejdspartner, hvor man kan udveksle idéer og erfaring eller arbejde sammen om et fællesprojekt, så man støtter op om hinanden. Ellers kan du altid spørge til råds fx her på Amino.

Du må have held og lykke med at få ført dine drømme ud i virkeligheden!

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)