| 
                             Hej! Jeg leder efter en der kan overskue at lave en kort og konkret guide til virksomheder der skal køre fuldtids lønninger gennem Danløn.  | 

Hej.
Det vil jeg da godt kunne. Har lagt PB.
             Debat

| 
                             Hej! Jeg leder efter en der kan overskue at lave en kort og konkret guide til virksomheder der skal køre fuldtids lønninger gennem Danløn.  | 

| 
                             Hej. Det vil jeg da godt kunne. Har lagt PB.  | 

| 
                             uanset plus - har dinero jo integration som du kan delbruge. I din opsætning vælger du bogføringsprogram under fanebladet virksomhed - højre side lidt nede - og samme vælger du i dine bogføring af løn under medarbejder - lidt nede til venstre - så kan du efter lønkørsel under lønafregning - trække bogføringsliste der viser præcis hvad du skal bogføre kredit/debet på hver konto. Lej lidt med - det er let nok - bare bladre lidt rundt i danløn I danløn er du vel tilmeldt nets betaling og så trækkes beløbet automatisk fra din konto. Lønnen netto på den dag du har sat som disposition - og skat - am bidrag - omkring den 10 måneden efter - men det ser du også i danløn under indberetninger og saldo NÅ se nu JK er frisk på at lave en opstilling - som måske så kan lægges her i tråden for andre vh John H  | 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
| 
                             Hej John, Det lyder rigtig godt, hvad hvis jeg har misset en betaling @ Danløn, og derfor er der ikke trukket automatisk ud til løn, skat mv. Hvad gør jeg så, hvilke ting skal jeg huske? Går udfra jeg skal manuelt overføre lønnen, hvad med a-skat, ATP etc hvordan gør man der?  | 

| 
                             Ikke forstået - misset en betaling - så må du jo bare lave den i danløn med det samme - eller via skat.dk - så du får trukket skatte, am bidrag, atp korrekt - det klarer du nok ikke selv at få korrekt - så du må vel køre den i danløn - Jeg tror ikke jeg er med på hvad du mener - du kan mig bekendt ikke køre en løn i danløn uden netstilmelding og dermed betaling af skat - men det må jeg så ellers sige jeg ikke vidste man kunne. SKatten kan du så får korrekt ved at indberette i skat direkte og så betale via skattekonto vh John H  | 

| 
                             Hej igen  | 

| 
                             skat og AM og ATP må danløn som jeg forstår det have kørt - men ikke betalt. OM det er korrekt så vil skat og AM kunne ses i skattekonto - mens jeg ikke ved hvad danløn gør til atp -det bliver nemlig normalt bare opkrævet af ATP direkte så mon ikke samme her. Hør danløn hjælp de svarer hurtigt vh John Hannover  |