Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mersalg i Træningscenter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er til daglig leder for et træningscenter, og jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke kan se skoven for bare træer, hvilket vil sige at jeg lidt har stirret mig blind på forretningen. Derfor søger jeg gode råd fra jer her på Amino :)

Mine ønsker er:

Flere medlemmer

Mersalg af vores produkter (Barer, Pulver, Protein drikke etc.)

Flere besøg hver dag

Jeg har ikke været i virksomheden så længe (siden 1.Jan.) og jeg har fra dag 1 haft fokus på mersalg. Bla har jeg optimeret vores reception så den ser pæn og nydelig ud, jeg har sat varerne op så de er nemme at finde. Derudover gør jeg alt hvad jeg kan hver dag, for at give mine medlemmer den allerbedste service, med smil og god info.

Vores målgruppe er primært unge fra 16-22 år, og derfor har jeg lavet nogle initiativer til at tilfredsstille deres "se mig" behov. Men på trods af at jeg har ligget vandret siden dag 1, så er vores salg bare ikke steget, vores medlemstal er ej hellere og jeg syntes det er lidt frustrerende. Derfor vil jeg meget gerne høre om i udefra kunne komme med nogle inputs.?

Jeg overvejer at trække flere til, ved at markedsfører os på de forskellige gymnasier, tekniske skoler osv, men jeg ved ikke om det ville give noget.

Derudover laver jeg nye initiativer med konkurrencer, foredrag og præmie som ikke bare er vores egne produkter.

Men ja jeg søger sgu bare noget know how omkring hvad jeg kunne lave, som ville tiltrække flere unge.

Det skal nævnes at der befinder sig mange centre rundt omkring i byen, men ikke nogen der har vores målgruppe som medlemmer...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først opgiv modet. Der går altså mange måneder fra man foretager tiltag, til man får profit af det, så det er alt for tidlig at være negativ.

Jeg tror faktisk, at du gør det rigtige. Du skal blot have tålmodighed.

Åben hus arrangementer - Hvis I har hold og kan samle et lille hold, som kan lave et program - sådan et frisk danske/fitness en, så var det jo også et sjovt indslag i indkøbscenter -eller sammen med en modeopvisning for unge.

Umiddelbart gætter jeg på, at gymnasierne vil afvise, at I kommer på skolen, men forsøg alligevel.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)