Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en Magento webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Som overskriften siger " hvad koster en magento webshop"

Jeg skal have en ny webshop til www.oplader.dk som skal laves i magento!

Desværre sidste gang jeg skulle have en til at lave webshop til mig gik det galt her på amino, jeg fik et tilbud fra wuzu..... resten siger sig selv meget langsom levering, næsten ingen respons og en webshop som næsten ikke kan bruges... se evt. www.nylaptop.dk

Jeg vil gerne starte på en frisk med en ny webshop men ved ikke hvilken pris klasse jeg skal op på? Da jeg er helt blank i dette område.

Jeg gav sidste gang ca. 6.000 ved ikke om det er højt eller lavt beløb, har fået at vide at det er penge ud af vinduet eftersom det han har lavet..

Webshoppen skal kunne huse 10 kategorier, med ca. 100 produkter. Hvilken prisklasse ligger vi i?

Kan amino freelancer anbefales?

Vh

Niels

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.


Prisen kommer selvfølgelig an på hvor omfattende webshoppen skal være i forhold til bagved integration osv.


Jeg vil umiddelbart sige, at hvis du finder nogen der kan lave en velfungerende Magento shop til under 20-30k, så har du gjort et godt fund.

Vi har nogle super dygtige partnere i Debana, som har mange års erfaring med Magento shops - Skulle du være interesseret i et bud, så er du velkommen til at skrive en lidt mere uddybende kravspecifikation til mig på morten@debana.dk - Så kan jeg lynhurtigt få dig i kontakt med den rette.


Mvh
Morten
Debana.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Har du nogen erfaring med Magento?

Èn ting er at det koster DYRT at få sat en webshop op i så komplekst et system, noget helt andet er at det kan være et svært og tungt system at finde rundt i. 

Nu ved jeg ikke hvor mange produkter du skal have i dit sortiment, men en mulighed kunne være at kigge nærmere på WooCommerce, som er en udvidelse til Wordpress. Her har du alt det gode fra Wordpress kombineret med en fleksibel e-handelsplatform, der ikke tager lang tid at blive fortrolig med.

Du kan desuden finde masser af flotte temaer på Themeforest.net, som har en hel kategori kun til WooCommerce temaer. På den måde er du hurtigt igang, og for et par tusinde kan du så få hastighedsoptimeret din webshop og rettet et par detaljer til, om nødvendigt.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Niels

6.000 er helt klart i den lave ende når det gælder Webshop, den pris kan jeg f.eks kun matche hvis jeg går syd for grænsen for at finde en udvikler (men så er det også muligt).

En pris på 6.000 med en dansk udvikler er at bede om problemer, du ved "hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det som regel også". 

En ny shop kan du sikkert få i Wordpress/Woocommerce for ca 10.000, hvis du går efter en Magento så er prisen nok noget højere, mellem 20.000 og 30.000 er nok realistisk her - medmindre du igen går syd for grænsen, så er det som regel ½ pris.

Men uanset hvad, så sørg for, kræv, at den shop du får er en som du selv kan vedligeholde - det er ikke den udvikler der skal lave de 10 Kategorier og ligge de 100 produkter op, det skal du selv kunne gøre.

TimeisMoney:
Kan amino freelancer anbefales?

Både og... jeg føler som "Freelancer" at de opgaver der slåes op der inde sjældent er voldsomt seriøse.

Markedet der er præget af "amatører" der hurtigt render ud i en priskrig, og som rask væk byder med en fast pris på opgaver, på hvilke de ikke kender til detaljerne endnu - det er sådan et sted at du kan risikerer at komme til at blive efterladt med en "6.000 kroners" shop igen.

Hvis du bruger Amino Freelancer, så sørg for at angive dine kontakt informationer, og vælg en af dem der er seriøs nok til at ringe til dig for at høre mere om dit projekt inden de giver en pris, det viser at man som freelancer er seriøs.

Anyway - så held og lykke med det

//Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)