Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patent på betting-type?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en ide, til en type sports-væddemål jeg ikke har set før.

Er der nogen der ved om det er muligt, at få patent på noget sådant - altså en speciel type af betting?

Er der nogle fortilfælde af væddemåls-typer hvor nogen har fået et patent.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg bestemt mene du godt kan. Det er jo ret beset en algoritme - og dem kan man jo godt patentere. Jeg kender ikke selv til nogen patenterede væddemåls-typer, men det findes helt sikkert.

PS: Jeg fandt lige dette: http://www.google.com/patents/US8348748

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

nu kender jeg ikke til din økonomi, men du skal regne med at det koster omkring en million at få patent i EU og US, og jeg har meget svært ved at se at du kan opnå patent på en type sports-væddemål. Jeg tror det er opad bakke hele vejen, og meget dyrt...igen hvis det var så nemt, så havde nogle af de store betting firmaer jo taget patent på diverse sportsvæddemål

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Formentlig ikke idet - spil - forretningsmetoder er undtaget fra at kunne patenteres. Dette gælder både under den danske patent lov og under den europæiske patent konvention.

Ludvigsen

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jan 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle forumdeltagere. Jeg fandt stor underholdning for mig selv - sportsvæddemål. Sportsspil svarer til hasardspil, men mere komplekst. Jeg har gjort dette nu og da i næsten 10 år. Først bare for sjov og nysgerrighed, nogle gange for penge. Jeg øvede meget på det tidspunkt, og nu kan jeg endda vinde nogle gange, når jeg bruger dokumenterede væddemålssider . Efter min mening en meget interessant aktivitet!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)