Shoppen bruger for mange ressourcer til at shoppen kan ligge på en delt server.
Send mig en mail på lucas@hosting4real.net - så kan jeg garantere dig den ikke bruger for mange ressourcer til at ligge på en delt server Hvis den gør - så kan jeg stadig sætte en fuldt managed løsning sammen til dig langt billigere end Site5 kræver.
Dog ser jeg ikke noget der burde trække tænder ud på din side.
Venlig Hilsen
LucasR
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg bruger revolution slider og de tager en masse.
Vi hoster utrolig mange kunder der bruger Revolution slider, og har ingen loading problemer. Hvis de har loading problemer med revolution slider er det client side, og det er ikke noget en server til 700kr vil fixe.
Jeg kan godt tage en kopi af din side, smide på en test server, se hvordan den loader, evt, se hvorfor den skulle æde en hel række ressourcer (nok til den ikke kan køre på en delt server) - dog vil jeg ikke mene du skal smide mere end 200kr om måneden for at få siden hosted.
Enden på det hele blev at jeg med en hvis skepsis tog i mod Lucas's tilbud. Men jeg må sige at DET spiller bare efter jeg er kommet over på hans server. Betydelige hurtigere shop, både frontend og backend.
Enden på det hele blev at jeg med en hvis skepsis tog i mod Lucas's tilbud. Men jeg må sige at DET spiller bare efter jeg er kommet over på hans server. Betydelige hurtigere shop, både frontend og backend.
Godt at høre