Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en hjemmeside, hvor jeg ønsker at promovere mig selv som fysioterapeu og personlig træner, hvor man bl.a. kan booke mig og købe små ebooks. Derudover vil der være en blog, hvor jeg skriver om forskellige ting inden for sundhed og træning, altså artikler, som ikke handler om mine ydelser.

Min hjemmeside er www.fhecht.dk. Det er meget begrænset hvad der er på siden i øjeblikket.

Da jeg oprettede domænenavnet valgte jeg Fhecht fremfor mit navn, Frederik Hecht, da det er kortere at skrive, og det virkede bare som en god ide.

Jeg er dog nu blevet meget i tvivl om jeg foretog det rette valg.
Som man kan se på hjemmesiden, er logoet "Frederik Hecht", altså hele mit navn.
Selve navnet Fhecht vil altså kun blive brugt som domænenavnet.

Synes i, at jeg burde ændre mit domænenavn til frederikhecht.dk, eller skal jeg bare beholde fhecht.dk?

Jeg tænker umiddelbart, at fhecht.dk er et navn, som er nemmere at huske end frederikhecht.dk og det lyder mere som et brand, men det kan godt være, at jeg er helt galt på den?

Mange tak for jeres mening :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52

Jeg ville nok beholde det nuværende domæne, købe "frederikhecht.dk" hvis ledigt, og så få det til at videresende til "fhecht.dk"

Håber det var brugtbart. 

De bedste hilsner,

Mathias J.

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:54

Halløj,

Jeg ville helt klart også vælge at købe det andet domæne og så pege det over på det nuværende :-)

Hav en god aften

Mvh
Emil Clausen
EFClausen.dk

Tilmeldt 16. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:54

Tak for jeres svar.

Spørgsmålet går egentlig også på, om det er en god ide, at kalde mig selv for Fhecht fremfor Frederik Hecht, f.eks. på sociale medier? Lad os sige, at der står FHecht på min hjemmesides profilbillede på Facebook?

Det som jeg godt kan lide ved "FHecht" er, at det lyder mere som et "brand" end en person. men det kan jo også godt være, at det bare forvirrer folk, når de både ser FHecht, og så hele mit navn?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Jeg ville faktisk måske benytte mig af "Frederik Hecht" men det er jo en personlig sag, som jeg faktisk synes du selv skal tage stilling til. :) De bedste hilsner, Mathias J.
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:39

Hej igen,

Min mening er at hvis man ved at man bliver større end bare sig selv som ansat så ville jeg måske vælge brand navnet :-)

Men syntes også det lyder mere prof at man ikke har sit direkte navn som firma navn.

Med venlig hilsen
Emil
EFClausen.dk

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:14

Jeg tenker at om du ønsker å brande et firma som heter "Fhecht" så er det et godt domene, men om du ønsker å bygge et brand rundt deg som person/profesjonell ville jeg benyttet hele navnet.

Frederik er lett å huske da det er et navn som mange allerede har kjennskap til. Fhecht er et brand-navn, og vil derfor kreve litt tøffere markedsføring om du ønsker at folk skal huske det.

MPR Gruppen - Norsk kompetansehus innen regnskapsføring og revisjon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)