Jeg har startet en hjemmeside, hvor jeg ønsker at promovere mig selv som fysioterapeu og personlig træner, hvor man bl.a. kan booke mig og købe små ebooks. Derudover vil der være en blog, hvor jeg skriver om forskellige ting inden for sundhed og træning, altså artikler, som ikke handler om mine ydelser. Min hjemmeside er www.fhecht.dk. Det er meget begrænset hvad der er på siden i øjeblikket. Da jeg oprettede domænenavnet valgte jeg Fhecht fremfor mit navn, Frederik Hecht, da det er kortere at skrive, og det virkede bare som en god ide. Jeg er dog nu blevet meget i tvivl om jeg foretog det rette valg. Synes i, at jeg burde ændre mit domænenavn til frederikhecht.dk, eller skal jeg bare beholde fhecht.dk? Jeg tænker umiddelbart, at fhecht.dk er et navn, som er nemmere at huske end frederikhecht.dk og det lyder mere som et brand, men det kan godt være, at jeg er helt galt på den? Mange tak for jeres mening :) |
Jeg ville nok beholde det nuværende domæne, købe "frederikhecht.dk" hvis ledigt, og så få det til at videresende til "fhecht.dk"
Håber det var brugtbart.
De bedste hilsner,
Mathias J.