Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idder til indsamling af penge (IKKE FOR AT FÅ DONATIONER)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

OBS DENNE TRÅD ER IKKE FOR AT SPØRGE EFTER DONATIONER MEN FOR AT FÅ GODE RÅD.

Hej Amino. Jeg ved at der sidder mange mennesker her på forumet som er sindsyg kreative så derfor spørger jeg jer.

Det er sådan at jeg deltager i et velgørenhedsløb hvor jeg samler ind til Skleroseforeningen ved at deltage i YOU RUN Copenhagen!, løbet foregård på den måde at man tilmelder sig, så skal man vælge hvilket af de 4 foreninger man vil støtte og derefter får man så sin egen personlige side, hvor man løbene kan samle ind indtil den 24 april, jeg har så valgt at give det et ekstra pift og give noget tilbage til dem som har doneret penge til mig, ved at spise verdens stærkeste chili og så løbe de 10 km lige efter og så filme det hele.

Jeg har prøvet at sælge idden til virksomheder i mit nær område at jeg vil lave noget reklame for dem i den video der kommer ud af det hvis de vil donere nogle penge, her snakker vi ikke flere tusindene kroner, men der er ikke rigtig nogle som har bidt på, så derfor prøver jeg at finde en anden måde jeg kan samle penge ind, så jeg vil høre om nogle af jer evt skulle have en ide om hvad jeg kan gøre, jeg deler self løbet på de forskellige medier osv allerede.

Link til mit løb https://indsamling.youruncopenhagen.dk/fundraisers/thomas-jespersen-s-fundraiser-for-scleroseforeningen-you-run

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)