Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Alle

Jeg har gået længe med tanken om mit eget firma, jeg har haft en hel masse ideer op og vænne, og nu er jeg så kommet frem til, at jeg vil åbne en computer butik, jeg har selvfølgelig undersøgt de forskellige ting, med hensyn til økonomi, målgruppe osv. Men jeg mangler stadig en leverandør af computer vare. Dvs. Hardware, software, spil, tilbehør osv. Håber der er nogle som kan hjælpe mig med hvor man finder sådan nogle? Gerne links

Mhv.

Anders

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:07
Prøv at kigge i følgende tråd, hvor vi også var inde på det:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=2093
Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:02
Ja det lyder som det samme, men efter hvad jeg har forstået, er det via e-handel denne person har tænkt sig at sælge fra.. Jeg ønsker at sælge fra butik. Med hensyn til de link som er der, er jeg ikke imponeret, der 2 tyske og 2 danske som jeg ikke rigtigt kan bruge til noget, jeg efterlyser en breder mængde links til levarandøre. Men tak for svaret.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 01:12
før i tiden var der en liste over alle danske på www.crn.dk - det tror jeg stadig der er
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:17
Det var nu også primært det link til crn.dk jeg havde skrevet i tråden jeg tænkte på, deres distributørvejviser indeholder stort set de fleste danske som Centry også siger - om du skal køre webshop eller fysisk butik er underordnet.

Der findes så mange danske at det ikke ville være hensigtsmæssigt "bare" at få en liste over dem alle, specielt eftersom dit valg af de forskellige leverandører bør afhænge af mere specifikt hvilke produkter og producenter du ønsker at forhandle i din butik.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)