Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profesionelle hjemmesider til fornuftig pris

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

bare et lille input - drop dit menupunkt med priser.
Personligt hader jeg at trykke på en knap hvor jeg forventer at få en specifik pris, og så ender jeg med at skulle skrive en mail, for at få reel info.
 
Jeg er klar over at priser på websites varierer meget, men så lad være med at stille mig i udsigt at jeg kan se en prisliste.
 
Med venlig hilsen
 
Søren Joensen
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
  1. Web side var et forsøg..men flere har været på banen her ser jeg så det undlader jeg.
  2. Web side var strammet noget  på vej.
  3. Bedst ven...jeg smiler lidt du kan ikke tillade dig at tage betaling på nuværende tidspunkt
  4. Du må lave nogle sider og komme tilbage med noget der kører på "damp" online hvis jeg skal sige det lige ud.
  5. Af og til kan man få vand i øjene så facinerende nogle sider er .....men gør det for gud skyld "enkelt" og indarbejd  overfor dine kommende kunder 2 ting hvis jeg blev spurt :  Reklamebanner er yt  - forlang eller forsøg på  at  blive conneted fremover ....og jeg ved nogle vil skrige højlydt...jamen det koster jo....JA VEL GØR DET men vil man have noget kører flot enkelt...."damp online" så koster det noget og skal også gøre det.....Hold klippefast på din ide "ikke noget med luderhåndværk" få siden jævnligt opdateret......hvem gider læse samme avis fra sidste uge..og det glemmer 95% af web site - man gider ikke komme tilbage.....sidst men ikke mindst find en typografi som er "let læselig og behaglig for øjet"  
Personlig syntes jeg denne her typografi er lidt for "student agtigt.....men nu er jeg ikke web udvikler eller andet IT hardcore,
selv børn i 5 klasse i dag kan lave hjemmesider - så skal man frem , skal det skille sig ud og fremstå som knækkebrøds støj.
 
Hejs flaget og få corvetten og de 8 cylender til at spille musik....sæt 50% rabat på dine 2 næste sider ....
 
Hvem ved måske tikker en ordre ind en dag...
 
Held og lykke med nye projekter.
 
 
 

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)