Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profesionelle hjemmesider til fornuftig pris

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du en mindre virksomhed og overvejet at få lavet en hjemmeside, men synes det er for dyrt / besværligt at kaste sig ud i?
 
En hjemmeside er en rigtig god måde at komme i kontakt med kunder på, og holde eksisterende kunder up-to-date. Men det skal gøres med omhu. Sidens indhold, opsætning og brugervenlighed sender mange signaler til omverdenen om virksomheden.
 
Jeg er kvindelig civilingeniørstuderende, som samtidig arbejder med hjemmeside design. Jeg laver professionelle sider til en fornuftig pris, og gør siden som nem for dig at holde opdateret selv som muligt (fx. ved brug af eksterne .xml filer). Siderne udarbejdes i samarbejde med dig, så du bestemmer. Alt kan laves - fra statiske til animerede sider (HTML, JavaScript, PHP, Flash, MySQL, XML).
 
Skriv til expressites@gmail.com med dine idéer, hvis det har interesse, og få et uforpligtende tilbud.
 
________________________________
Hjemmeside Design Løsninger
________________________________
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
links??? referencer??? og des ligende ville være rart..
alt andet er tom snak ;)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil erklære mig enig med Brian Knudsen. Referencer ville være rart.
Ydermere bør du vide, at du ikke fremstår ret professionelt med en gmail og et gratis-domæne.
Måske ville det hjælpe på din forretning, hvis du brugte 100 kr. på et købe et rigtigt domæne i stedet for.

I øvrigt vises html-versionen af din side ikke ordentligt i min browser, Safari.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :