Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profesionelle hjemmesider til fornuftig pris

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du en mindre virksomhed og overvejet at få lavet en hjemmeside, men synes det er for dyrt / besværligt at kaste sig ud i?
 
En hjemmeside er en rigtig god måde at komme i kontakt med kunder på, og holde eksisterende kunder up-to-date. Men det skal gøres med omhu. Sidens indhold, opsætning og brugervenlighed sender mange signaler til omverdenen om virksomheden.
 
Jeg er kvindelig civilingeniørstuderende, som samtidig arbejder med hjemmeside design. Jeg laver professionelle sider til en fornuftig pris, og gør siden som nem for dig at holde opdateret selv som muligt (fx. ved brug af eksterne .xml filer). Siderne udarbejdes i samarbejde med dig, så du bestemmer. Alt kan laves - fra statiske til animerede sider (HTML, JavaScript, PHP, Flash, MySQL, XML).
 
Skriv til expressites@gmail.com med dine idéer, hvis det har interesse, og få et uforpligtende tilbud.
 
________________________________
Hjemmeside Design Løsninger
________________________________
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
links??? referencer??? og des ligende ville være rart..
alt andet er tom snak ;)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil erklære mig enig med Brian Knudsen. Referencer ville være rart.
Ydermere bør du vide, at du ikke fremstår ret professionelt med en gmail og et gratis-domæne.
Måske ville det hjælpe på din forretning, hvis du brugte 100 kr. på et købe et rigtigt domæne i stedet for.

I øvrigt vises html-versionen af din side ikke ordentligt i min browser, Safari.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er et forum ved navn "Jeg har et godt tilbud til dig!" til den slags.
Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres indlæg. Det er taget til efterretning.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/19/2006 3:32:19 PM
Forfatter:webmasterinden
Har du en mindre virksomhed og overvejet at få lavet en hjemmeside, men synes det er for dyrt / besværligt at kaste sig ud i?





Jeg er kvindelig civilingeniørstuderende, som samtidig arbejder med hjemmeside design. Jeg laver professionelle sider til en fornuftig pris, og gør siden som nem for dig at holde opdateret selv som muligt (fx. ved brug af eksterne .xml filer). Siderne udarbejdes i samarbejde med dig, så du bestemmer. Alt kan laves - fra statiske til animerede sider (HTML, JavaScript, PHP, Flash, MySQL, XML).




Skriv til expressites@gmail.com med dine idéer, hvis det har interesse, og få et uforpligtende tilbud.



Som Sune skriver er du havnet i den helt gale kategori.

Ud over det der allerede er skrevet (referencer, url eksempler osv) skriver du jo intet om hvad det reelt er du tilbyder. Er det Dynamiske CMS løsninger, er det kun flade statiske sider? Eksempler på løsninger..


En hjemmeside er en rigtig god måde at komme i kontakt med kunder på, og holde eksisterende kunder up-to-date. Men det skal gøres med omhu. Sidens indhold, opsætning og brugervenlighed sender mange signaler til omverdenen om virksomheden.


...det er tom snak som intet fortæller. Du er nød til at sige HVAD det er du gør, HVORDAN det er du gør det, og HVORFOR de skal vælge dig
Din hjemmeside fortæller heller intet. Der er 2 sider med generel snak, og en side der giver en Gmail adresse.
Den er derudover meget svær at læse, da kontrastforskellene er meget små.

Hvis du vil sælge brugervenlig løsninger, skal du nok heller ikke reklamere med at man bare kan bruge ''eksterne XML filer'' - det er der ganske enkelt ingen almidelige mennesker der forstår.

Hvad er en fornuftigt pris? Giv eksempler.
Du er nok også nød til at gøre noget mere ved din egen side, signalerer ikke helt det du sælger. Især flashversionen er frustrerende - det tager ca 10 sekunder før at menupunkterne og den reele salgstekst er kommet frem, og når man vælger punkter tager det evigheder før det skifter. Dybt frustrerende.

Mht til dit navn som er engelsk. Expres staves med 2 s''er - den sprang lige i øjnene på mig. Så måske skift navn til Express Sites.

...og så forøvrigt held og lykke med det.

HUSK nu at skynde dig at registrere expressites.dk og expresssites.dk - de er ledige!
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
et telefon nummer og en adresse ville være dejligt, ville ikke hyre dig hvis du ikke opgiver det :)
Men velkommen til :)
 
Janus
 
Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Væsentlig bedre web præsentation end den tidligere.
 
Er dog enig med Janus i at en adresse er en god idé at medtage som almen grund oplysning. Kigger også forgæves efter hjemmesider du har lavet - er det noget man skal rekvirere eller kommer de på din hjemmesiden senere Julie ?
 
Mvh
/Søren

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

I har ret. En adresse er en god idé. Jeg arbejder på at lave nogle eksempelsider, så man direkte kan få indtryk af niveauet. Da jeg er en ny spiller på markedet er der relativt få referencer at vise frem, men efterhånden som disse bygges op, vil jeg selvfølgelig tilføje dem.
 
Venligst,
~ Julie
 
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)