Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat konto!! ( Grøn )

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46619
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Wiebking:

Og hvis banken brokker sig- så kontakter jeg NemId?  Tænker de ikke kræver jeg har en erhverskonto eftersom jeg er RKI registret... ;)

NEJ for hvis banken ikke vil ha dit CVR tilknyttet og NemKonto så gør det - så sletter banken din konto helt og du får masser af problemer - de kan sige nej til alt andet så - end en personlig konto med et hævekort til banken kun - så du skal ha banken til at være med på, at dit CVR tilknyttes til en personlig konto.

Hvis ikke banken vil tilknytte dit CVR til en personlig konto så kan du i princip ikke drive CVR desværre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:58

Ohh for søren da!!! 

Jeg må prøve at henvende mig og hører om jeg kan få tilknyttet cvr til den ekstra konto jeg har! 

Tak for hjælpen. 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:59

Har lige fået svar fra banken-som skriver at man da i hvert fald ikke må bruge ens egen konto til firma..... Bum bum..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46619
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:18

Du kan roligt sige til dem - og gør det ved et møde, at banken bestemt gerne må tilknytte dit CVR til en personlig konto i personlig virksomhed, men det er klart, at hvis de ikke VIL det, måske grundet RKI, så har de fuld ret at nægte, så det er en ren forhandling du skal ud i. Det er ikke sandsynligt det er meget lettere at skrive bank, ingen vil RKI være besværligt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)