Affiliate netværk hvem? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Affiliate netværk hvem?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 300
Fra Tommerup
Tilmeldt 23. apr 15
Indlæg ialt: 76

Fra posterstyle.dk
Skrevet 24-01-2016 kl. 19:42

Jeg sidder i bestyrelsen i en fodboldklub ( frivillig ) og vi kan altid bruge flere penge, som alle andre frivillige foreninger. Jeg går derfor og overvejer at smide nogen affiliate reklamer på vores hjemmeside. Jeg er ret ny i dette, men syntes der ser ret simpelt ud, i hverfald den del med at ligge dem på hjemmesiden. Om vi så kan tjene nogen penge ud af det, er jo noget andet. 

Jeg googlet lidt rundt og er jo mange Affiliate netværk, men hvilket skal man vælge. Er der en top 3 over de bedste ?

Samtidig kan jeg se at mange skriver at google og facebook reklamer ikke er tilladt. Men er det ok at sende mail ud hvor vi opfordre til at benytte link på vores hjemmeside, og det samme med facebook, må vi lave status hvor vi opfordre til dette? 

m.v.h

Amino-karma 1.093
Tilmeldt 13. jun 15
Indlæg ialt: 278

thyshoppen
Fra Thyshoppen.dk
Skrevet 24-01-2016 kl. 22:17

Kan anbefale partner ads, digital advisor og Adservice Media

Amino-karma 56
Fra Fredericia
Tilmeldt 26. feb 15
Indlæg ialt: 17

Mads Wiig
Fra Forcelife.dk
Skrevet 26-01-2016 kl. 09:13

Partnerads vil jeg også anbefale. 

Amino-karma 7.429
Fra København
Tilmeldt 15. jun 11
Indlæg ialt: 1.741

Alexander Larsen
Fra Marketingsmeden I/S
Skrevet 26-01-2016 kl. 21:31

Hej,

Jeg vil også anbefale Partner-Ads, særligt hvis du er ny.

/Alexander Larsen

Amino-karma 300
Fra Tommerup
Tilmeldt 23. apr 15

Lasse Andersen
Fra posterstyle.dk
Skrevet 26-01-2016 kl. 21:33

Partner-Ads var jeg i kontakt med allerede inden jeg skrev, og hatten af for dem (: Skrev Søndag eftermiddag, og der kom svar efter en halv time, på en Søndag. Det er sgu service. 

De 2 andre er kontaktet, og venter svar.

Tak for hjælpen

Amino-karma 200
Fra Glostrup
Tilmeldt 21. jan 16
Indlæg ialt: 51

Erdal
Fra EC Service ApS
Skrevet 26-01-2016 kl. 21:56

Hej Kirkebjerg, 

Jeg tilslutter mig hvad andre har skrevet... Men sætter dog et stort spørgsmålstegn ved om det kommer til at give noget på bundlinjen? :) Ville det ikke være en bedre idé med sponsorer fra lokalområdet? 

-Erdal

Amino-karma 300
Fra Tommerup
Tilmeldt 23. apr 15

Lasse Andersen
Fra posterstyle.dk
Skrevet 26-01-2016 kl. 22:06

Er også i tvil om det vil give nogen kontanter (: Kræver ikke meget tid at smide det på hjemmesiden. Vi har ca. 400 medlemmer, og 500 på facebook, så lidt reklame via det, og nyhedsbrev skader jo ikke (: Regner bestemt ikke med at kunne købe en superliga spiller for de penge (:

Vi har også lokale sponsorer, men ligger i det berømte udkandts danmark, hvor der ikke er mange virksomheder i lokal området, så vi skal hele tiden finde nye måder at tjene nogen penge. 

Amino-karma 300
Fra Tommerup
Tilmeldt 23. apr 15

Lasse Andersen
Fra posterstyle.dk
Skrevet 27-01-2016 kl. 19:01

Nogen der ved hvad ca. affiliate cookie tid er på en reklame? 

Går ud fra at man ikke skal købe en vare inde for samme sek. man trykker på en reklame, men at man bliver huske på den pågældende hjemmeside. Eller hvordan (:

Amino-karma 200
Fra Glostrup
Tilmeldt 21. jan 16
Indlæg ialt: 51

Erdal
Fra EC Service ApS
Skrevet 27-01-2016 kl. 19:56

Hey, 

Det er ikke bare et par sekunder vi taler om :) En cookie/lead er gyldigt i ret lang tid, før det udløber... Opret en bruger hos en udbyder, og så læs hvad de skriver? Men i hvert fald er jeg ret sikker på at det er flere "mange" dage vi taler om... 

- Erdal 

Amino-karma 300
Fra Tommerup
Tilmeldt 23. apr 15

Lasse Andersen
Fra posterstyle.dk
Skrevet 27-01-2016 kl. 20:13

Er i gang hos partner-ads og kunne ikke lige finde det nogen steder. (:

Kan kun rose dem, super service, svare gerne når en tåbe som mig kommer med spørgsmål. Og svare inden for MEGET kort tid.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :
lll