Jeg mangler nogen at arbejde sammen med for at få mit projekt ordenligt i gang. 2-3 personer. Elektriker med viden om generator og styring. Ingeniør eller tilsvarende som kan dokumentere, og meget gerne med viden som kan bruges i forhold til projekt . En person som er stærk til administration og økonomi.
Det jeg arbejder med er solcentrator som laver strøm. Se link her under. http://www.stirlingenergy.com Mit design er meget anderledes, og er lavet til at virke både under diffus stråling og direkte. Formål med projekt. At lave en enhed til den enkelte hustand som laver strøm nok til at kunne dække energi behov til varme og brugsvand. Enevider skal der som underprojekt laves klar til at kunne udtrække brint ud til brændselsceller og laver drikkevand til husholdning. Dvs. dække energi behov til transport middel. Jeg forstiller mig at det skal ske som et baggårds projekt til vi har en prototype som modsvare vores forventninger. Derefter skal det flyttes ud til egentlig produktion.
Kort om mig. Bor og arbejder på Sjælland, Havnsø. Jeg er 39 og samboende og har 3 børn. Er idag energimontør "vvs". men er uddannet datanom. Har været selvstændig inden for IT branche10 år. Butiker, hosting center og konsulent virksomhed. Har også 2 konkurser bag mig og en gældssanering. Så jeg ved lidt om hvordan man driver virksomhed på godt og skidt. Sol energi m.m. har været min hobby i en del år, og det var derfor jeg gik inden for vvs faget for at lære at arbejde med energi i praksis.
Jeg vil i første omgang meget gerne have seriøse svar på min mail.
|
Hej. Du skriver du skal bruge 2-3 samarbejdspartnere. Kan du ikke skrive lidt mere om hvordan du tænker det organiseret - har du f.eks. finansiering til aflønning - eller skal man gå ind ulønnet ? Og hvis det er ulønnet, hvordan tænker du så at dele ejerskabet.