Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad uddanelse?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er aldrig dumt at have noget at falde tilbage på - Derudover giver en uddannelse mulighed for at tilegne dig en masse viden på en struktureret måde.

Jeg startede selv på rockermetoden, 5 år som selvstændig og crashlandede så i it-boblen valgte så at hoppe på skolebænken igen og har bestemt ikke fortrudt - Undervisning på universitetsnivuea kan give en mange værktøjer, også som selvstændig.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har sgu vævet blonder i nogen år til undertøj Stick out tongue
Ellers har jeg en tømreruddannelse og en uddannelse som socialrådgiver samt diverse efteruddannelser inden for behandling og coaching.

Så uddannelsesmæssigt hænger det slet ikke samen med, hvad jeg egentlig føler mig "draget af"(bortet fra blonderne).
Jeg kan arbejde struktureret og ved da lidt om tal, koder m.v. og nyder at beskæftige mig med bl.a. webdesign og online markedsføring. Men jeg har da meget at lære endnu.Pt. kaster jeg mig bare ud i dét.

Herudover har jeg sammen med nogle partnere gang i projekter inden for social- og omsorgssektoren.

>> Undervisning på universitetsnivuea kan give en mange værktøjer, også som selvstændig.
Det har du givetvis ret i, overvejer da også hvor jeg bedst kan satse i fremtiden (hvis jeg vælger skolebænken igen). 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)