Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af eget tøjmærke hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nadiaalnasser
Skrevet i dag kl. 16:23

Hej Alle. Mig og en veninde sidder og tænker at vi vil starte vores eget tøj mærke vi har en bestemt mål gruppe vi gerne vil ramme, nenmlig overvægtige børn + voskne hvor det oftes er svært at finde tøj.
Vi er nybegynder og kender derfor ikke så megdt til det hvis nogle kunne hjælp os med følgende ville vi være meget taknemmelige.

- hvordan får vi vores tanker/ design på en computer evt websites, programmer vi kan bruge.?

- hvordan får vi fat i en producent som kan producere vores tøj, en som er troværdig og ikke ekstremt dyr.?

- hvad kræver det af os at gå hel hjertet ind i det her.? Nogle.der vil gå lidt i detaljer med hvordan vi gør

Vi håber der sidder en hjælpsom.sjæl derude som er villig til at give os lidt fif.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:10

andre må byde ind evt med tøjet - men overordnet skal I jo ha et firma - for at kunne få produceret og formentlig også importeret - når I en gang  har designet selv, eller valgt at måtte finde noget ready-made

For at få firma skal I beslutte om I vil have virksomhed som I/S eller et selskab som IVS eller ApS http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html  og her en del om selve dette at starte firma http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html og endeligt kan I læse meget mere i min ebog eller paperback Selvstændig som link 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 23:20

Hejsa.

Uha tror ikke der findes nogen specifik opskrift på, hvordan man "bare" lige klarer ovenstående spørgsmål. I må ud og søge viden fra forskellige steder der laver noget lignende det i selv vil lave.

Mht. at designe jeres tøj, så vil jeg gå ud fra, at i som mange andre brancher gør skal lave skitser.. Det er nødvendigvis ikke på computeren, så tag en blyant og begynd at skitsere lidt ned på et papir. Marker med pile hvad stoffet skal laves af samt andre væsentlige detaljer såsom lynlåse osv. (i kan helt sikkert finde en skitse med ting der SKAL være på en skitsetegning på Google)

Vær opmærksom på at i som minimum nok skal finde en 20.000kr,- frem af egen lomme til opstart af sådan et projekt her. De fleste virksomheder laver ikke mindre end 300 stk. af hvert oplæg.

Afslutningsvis vil jeg anbefale jer at tage fat i Mikkel Westh. (Han er at finde her på Amino)

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)