Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkter og serviceydelser fra Indien

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder - eksklusivt for dig som er Amino'er - at optræde som din/jeres konsulent i Indien.

Vil I gerne importere produkter fra Indien, vil I gerne have udviklet jeres website eller et stykke software til en pris der ligger langt, langt under hvad I betaler jeres danske programmører (men kvalitetsmæssigt er i top), eller har I andre områder, hvor I samarbejder med Indien, men måske synes at det kan være svært/utrygt/kompliceret at få lavet en ordentlig aftale og at klare den daglige kommunikation? Så kan jeg hjælpe jer!
 
Jeg bor i New Delhi, hvor jeg har arbejdet (og stadig arbejder). Jeg har et stort forretningsmæssigt netværk hernede, og kender efterhånden rigtigt godt til indernes måde at lave forretning på, som - indrømmet - godt kan ligge et pænt stykke fra hvordan mange danskere er vant til at gøre tingene.
 
Jeg kan hjælpe jer med at udsøge nye produkter, producenter eller leverandører af serviceydelser, eller jeg kan agere som jeres repræsentant i forbindelse med eksisterende leverandører eller aftaler, hvis I ønsker at få styrket den daglige kommunikation.
 
Jeg vil altid optræde som jeres repræsentant, ikke leverandørens. Det er min topprioritet, at I kan føle jer trygge, når I overlader til mig at varetage kontakten til jeres indiske partnere.
 
Jeres kommunikation med mig vil foregå via IP-telefon (I kan ringe til mig på et dansk telefonnummer, til dansk takst), eller email. Samtidig kan jeg naturligvis også koordinere, hvis I ønsker selv at komme til Indien for at besøge jeres samarbejdspartner(e).
 
Hvis ovenstående er relevant for din virksomhed, så send mig en email på jes@kaliebe.dk (eller PM her på Amino) og fortæl mig lidt om jeres projekt/produkt/ide.
 
Venlig hilsen
 
Jes Kaliebe Petersen
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes,

Dit indlæg fangede min interesse, idet jeg har brugt en del tid på at opbygge relationer i Indien via business-sitet, Ryze.com - har fundet det utroligt let at skabe kontakt, at få en venskabelig dialog med personer fra Indien, omend utroligt mange af dem er beskæftiget indenfor IT.
 
Jeg forstår fra de inputs jeg har indhentet, at Indien er i rivende udvikling - og der i den forbindelse er utroligt mange som har gjort det endog ekstremt godt. Men hvad med de "menigmand", eks. IT supporteren eller andre, som er lønnet, eks. arbejder for selskaber, til hvem eks. Europæiske og Amerikanske selskaber har outsourchet deres opgaver, hvordan ser deres økonomiske formåen ud?
 
MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/19/2006 3:42:57 PM Forfatter: Lasse Burholt

Men hvad med de ''menigmand'', eks. IT supporteren eller andre, som er lønnet, eks. arbejder for selskaber, til hvem eks. Europæiske og Amerikanske selskaber har outsourchet deres opgaver, hvordan ser deres økonomiske formåen ud?

MVH Lasse

Hej Lasse,
 
Programmørerne, ingeniørerne, designerne, supporterne, marketing folkene og rigtig rigtig mange andre, som er involveret i BPO (Business Process Outsourcing)- sektoren, eller som arbejder for MNC''erne (MultiNational Corporates - den almene betegnelse for udenlandske selskaber, som har flyttet en del af forretningsprocesserne til Indien), er den nye (og hastigt voksende) middelklasse i Indien. Deres løn er, set med danske øjne, ikke god. Men her giver det dem mulighed for at købe en pæn lejlighed, en bil til familien, mobiltelefoner, iPod''s og en masse af de andre forbrugsgoder, som er på buldrende fremtog i Indien.
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)