Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i luften! Be om feedback!

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Asger Kragh:

Hej Jimmy,

Mange tak for svar.

Du har helt ret i at der er mange om budet i min branche. 

Jo US Brazil har altid har oversize størrelser, og har det også den dag i dag. Der er ikke så mange danske mærker der fx gå helt op i størrelse 68" eller 160 cm samt har skridt længde 38.

Mening men side var at den skulle være så nem og overskueligt som den kunne, uden alt det smarte - så en jysk hjemmeside kan man godt kalde den :D

Asger

Hej Asger,

Jeg ville finde kvaliteter som MIT produkt har ... og ingen anden har (eller få har) - og da der er flere og flere mennesker der bliver/er overvægtige - så ville jeg KLART satse på det område! Nu er det jo KUN mig der synes, du skal se på en niche inden for din "branche" (cowboybukser) ... og mærket er jo "kendt" ... og kan bare huske at det typisk var kraftige mænd der købte dem?

Hjemmesiden levere hvad den skal ... jeg er "enig" med hvad, mange af de andre har skrevet ... men kan også godt se det fra din side. 

Held og lykke med den ... 

P.s.

Måske du skulle kontakte et par af tøjbutikkerne her i DK (hovedkontoret måske) - og fortælle dem du kan skaffe de store størrelser - hvis de henviser (med en kode) så kunne kunden få rabat - og tøjbutikken kunne få lidt procenter også ... blot en tanke? 

Mange hyggelige hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)