Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til app, virksomhed og iværksætteri

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 multimediedesigner som har en ide til en app som vi gerne vil have udgivet. 
Håber nogen har mulighed med at hjælpe os videre i dette projekt :) 

Skal man have oprettet en virksomhed for at udgive en app?

Hvordan opretter man en virksomhed?

Vi har hørt man kan oprette en virksomhed som kaldet Iværksætter Apshvis firmaet ikke går som det skal, skal man så betale de 50.000 tilbage?

Har i andre gode råd vi skal tage med os på vores vej? 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:49

Trine Bauer:

Vi er 2 multimediedesigner som har en ide til en app som vi gerne vil have udgivet. 
Håber nogen har mulighed med at hjælpe os videre i dette projekt :) 

Skal man have oprettet en virksomhed for at udgive en app?

Hvordan opretter man en virksomhed?

Vi har hørt man kan oprette en virksomhed som kaldet Iværksætter Aps, hvis firmaet ikke går som det skal, skal man så betale de 50.000 tilbage?

Har i andre gode råd vi skal tage med os på vores vej? 

Dejligt at se en anden MD'er!

Hvis du vil have det gjort ordenligt og uden at skulle læse op på så meget så kontakt Jacob Tøjner, han ordnede det hele for ca 5.000kr for mig.

Hvis vi siger at i er 2 og vil eje 50/50 hver, så skal i begge lægger 25.000kr som skal indbetales til Jacob hvor efter at han opretter virksomheden osv...

De 50.000kr er nu virksomhedens så i kan købe computer, software og andet som i skal bruge i virksomheden.

Hvis i ikke kende nogen som har oprettet en virksomhed og ikke vil tage chancen så kan jeg kun anbefale at få en professionel til at gøre det.

Held og lykke :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:52

I kan med fordel stifte virksomhed - enten som I/S eller som selskab IVS eller ApS for at jeres app ejes der fra start

I/S er billigst men med risiko - selskab er dyrere at køre, med mindre risiko og har fordele hvis I skal tage andre ind - sælge andele

De 50 t i et ApS er kapital, og har man ikke brugt dem, kan få dem ud igen uden skat ved lukning

Jeg vil godt vove at anbefale min letlæste e-bog eller paper-back SELVSTÆNDIG SOM LINK - den gennemgår alt I behøver om stiftelse, uanset i vil vide mere om I/S eller selskaber som IVS og ApS - regler, huskelister, skat, moms, vigtige ejeraftaler når I er to - og meget mere i letlæst form

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)