Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyuddannet markedsføringsøkonom med passion for iværksætteri søger nye udfordringer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du en som kan hjælpe din virksomhed den rette vej og få fat i nye kunder?

Til maj 2016 er jeg færdiguddannet markedsføringsøkonom (Marketing Management), og søger derfor nye udfordringer. Jeg har mine klare interesser for marketing, salg og iværksætteri.

Jeg har dog en særlig passion for iværksætteri og ser gerne mig selv i en innovativ virksomhed i stor vækst. Hvis jeg får lov at være en del af den vækst, kan jeg derimod tilbyde en masse faglig viden kombineret med en dedikation til det jeg laver. I vil i mig få en kollega som er hårdtarbejdende, seriøs, proaktiv og ikke mindst udadvendt.

Jeg har selv kørt to små e-commerce virksomheder og har selv stået for alt markedsføring(primært online). I forbindelse med min uddannelse sidder jeg nu i Sønderborg Iværksætter Service - som er en indgangsportal for nye iværksættere i Sønderborg Kommune. Så det kan siges at jeg har haft iværksætteri godt ind under neglene.

Jeg ser helst at virksomheden er placeret i Syddanmark da jeg er bosat i Sønderborg. Jeg vil have mulighed for at arbejde allerede fra primo april, dog først fuldtids fra maj. 

Hvis i mener at i kan bruge mig og at min profil passer godt til jer, så er i velkommen til at kontakte mig.

Mange hilsner,

Anders Osther

Email: andersosther@hotmail.com

Tlf: 41 34 79 66

LinkedIn profil: https://www.linkedin.com/profile/view?id=AAMAABHlIt4BESIaJN875rG1lSF9RgsQ80DQWRk&trk=hp-identity-name

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)