Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgs værktøj (Customer Relationship Management)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Liepaja
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Fra  SIA CUDS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hey Aminoér

Jeg ville høre om der er nogen af jer der har noget gode erfaringer med et salgs værktøj (CMR) system, tænker lidt i stil med Salesforce, eller lignende programmer, det er for at komme væk fra Excel sheets, og dårlig kunde opfølgninger og oversigt over hvilke sælgere der arbejder på de forskellige kunder i vores firma

Kom med +/- liste så jeg har lidt at vurdere ud fra

Ha en super produktiv dag

Henrik

Følg os på facebook - http://goo.gl/S7kxJx

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Henrik

Jeg bruger selv et værktøj der hedder highrise - For mig giver det god mening da vi allerede benyttede deres "Fætter" Basecamp som projekt styringsværktøj - jeg kan klart anbefale det, primært fordi det er simpelt.

Men jeg ved at der findes rigtigt mange rigtigt gode værktøjer derude - i skal selvfølgelig gøre jer klart hvad jeres behov er, men jeg tror at i vil opleve at rigtigt mange løsninger derude. Så hvis jeg var jer ville jeg starte med at kigge på hvilke gode systemer i benytter allerede, og så kigge efter en løsning der potentielt kan hænge sammen med denne løsning, det giver den mest smidige integration.

//Morten

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Raabe Svendsen:

Hey Aminoér

Jeg ville høre om der er nogen af jer der har noget gode erfaringer med et salgs værktøj (CMR) system, tænker lidt i stil med Salesforce, eller lignende programmer, det er for at komme væk fra Excel sheets, og dårlig kunde opfølgninger og oversigt over hvilke sælgere der arbejder på de forskellige kunder i vores firma

Kom med +/- liste så jeg har lidt at vurdere ud fra

Ha en super produktiv dag

Henrik

Hej Henrik,

Jeg er ikke selv sælger, men vi har en del supportere og konsulenter i huset. Vi bruger BOXus hvor vi er med i deres prøve gruppe så vi har både deres mail og telefoni service oven i deres beta CRM system.

Personligt har jeg aldrig brugt andet end Excel og vi er lige skiftet til BOXus her den. 1 dec 2015, så det er stadig meget nyt for os. Men vi er yderst tilfreds med det vi har og kan se løbende hvad der kommer af nye funktioner.

Men hvis du allerede bruger nogle programmer/systemer så ring til dem og hør hvordan det virker.

Vi giver 2.138kr for hele løsningen til 10 mand og det er med 10 mobil abonnementer med omstilling(beta). :)

Mvh Tobias

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, hvis du kommer fra excel, så tror jeg salesforce er overkill - kig på noget simpelt som foe eksempel highrise - hvis du laver telefonsalg så skal du også lige slå et smut forbi myphoner.com (som jeg har lavet).

/Jeppe

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

lav en liste over de processer det skal understøtte ellers er det umuligt at vejlede dig.

du vil få en masse ukvalificerede forslag når vi ikke kender din forretningsgang.

Fra Liepaja
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Fra  SIA CUDS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode forslag, firmaet der skal bruge er dette www.aepartner.lv første kontakt er per telefon, og derefter mail follow up og så forhåbenligt besøg ved dem, og første ordre skulle gerne være i hus

ha en god aften

Følg os på facebook - http://goo.gl/S7kxJx

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, 

Prøv at tjek www.lime-go.dk ud. 

Det er et super brugervenligt CRM system hvor man også får fri adgang til alle danske virksomheds-data. 

Jeg kan varmt anbefale det, hvis du ønsker et intuitiv og enkelt værktøj, som hjælper dig med at få den optimale opfølgning på kunder og giver et godt overblik over hvem af dine sælgere der er i kontakt med divs. kunder :) 

God jagt! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)