Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ebay.co.uk eller ebay.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer Smile,

Ville høre jer om forskellen på Ebay.co.uk og Ebay.com

1. Hvis jeg køber på Ebay.co.uk, kan jeg så være 100 % sikker på at der er nul gebyrer/told på? 

2. Hvis jeg tilføjer 2 ting fra 2 forskellige sælgere til min 'shopping cart' på Ebay.com, og beløbet bliver 100 kroner & jeg betaler begge produkter på én gang, skal jeg så betale told? - Selvom det er fra 2 forskellige sælgere. 

//ylseren

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:38

Nej, du kan ikke være 100% at der er nul gebyrer/told når du handler på nogen af siderne. Hvis du dog bare tænker dig om, kan du hurtig selv sikre dig det:

.com er som udgangspunkt amerikanske forhandlere, der vil dog også være europæiske derinde.

.co.uk er som udgangspunkt engelske forhandlere, der vil også være amerikanske og asiatiske forhandlere derinde.

Har vedhæftet et billede, her kan du se under punktet "postage" (markeret med fed) der står hvilken location hvor varen befinder sig. Du skal sikre der, at varen befinder sig i et europæisk land for at undgå told osv. (og ikke i Hong Kong hvor de handsker befinder sig som jeg har fundet som eksempel - Handskerne er fundet på .co.uk btw.)

Dermed, kig på varen hvor den bliver sendt fra inden du bestiller, så er du på den sikre side :)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:30

Hvad skal du købe? Vis du køber uden for EU så vis du holder dig til en indkøbspris på 80kr kommer der ik told og moms på.. Eller du kam feks bruge shopusa.com så fortolder og pakker de dine vare i en container så fragten blir meget billigere og fortoldnings gebyret skulle ogsåblive en del mere fornuftigt end de 160kr postdanmark tar

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26

hvis det er import med videresalg for øje og uden for EU skal du ha CVR og importregistrering og told er fra kr 1 og op - alt skal fortoldes 

Moms koster ikke noget hvis du er momsregistreret

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)